محمدی خبر داد: نظافت بیش از صد کیلومتر از معابر منطقه ۲۲ تهران به شکل روزانه

شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به اینکه سرعت در خدمات رسانی باعث رضایت مندی شهروندان می شود، گفت: با اجرای صحیح در رفت و روب معابر که جزو اولویت های حوزه خدمات شهری به حساب می آید شاهد کاهش تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ خواهیم بود. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، صبح امروز […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به اینکه سرعت در خدمات رسانی باعث رضایت مندی شهروندان می شود، گفت: با اجرای صحیح در رفت و روب معابر که جزو اولویت های حوزه خدمات شهری به حساب می آید شاهد کاهش تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، صبح امروز وحیدرضا محمدی شهردار منطقه به همراه علیرضا علی بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، علی رباطی رئیس اداره خدمات شهری منطقه و شهرداران نواحی  یک، دو  و شش از تجهیزات و ادوات حوزه خدمات شهری این سه ناحیه بازدید کردند.

شهردار منطقه در این بازدید اظهار داشت: به دلیل پهناور بودن منطقه و وجود بزرگراه های متعدد روزانه بیش از یک صد کیلومتر از معابر اصلی و فرعی این منطقه به همت پیمانکاران حوزه خدمات شهری مورد رفت و روب قرار می گیرد، همچنین جمع آوری پسماند از یک هزار و ۵۰۰ مخزن به شکل روزانه از جمله اقدامات خدمات رسانی به شهروندان از سوی مدیریت شهری است.

وی افزود: شهرک های مسکونی متعددی به شکل پراکنده در این منطقه قرار دارد که خوشبختانه پیمانکاران وظیفه شناسی در این محدوده  برای خدمات رسانی به شهروندان فعالیت دارند و در این راستا حوزه خدمات شهری منطقه نیز نظارت کاملی بر این خدمات رسانی دارد.

در این بازدید علیرضا علی بخشی معاون خدمات شهری منطقه نیز به تجهیزات مناسب رفت و روب در حوزه خدمات شهری اشاره کرد و گفت: به دلیل فصل گرما به شکل مداوم پسماند تر از مخازن معابر جمع آوری می شود و بعد از جمع آوری، اقدام به شستشوی مخازن صورت می گیرد تا مانع از بوی نامطلوب مخازن شود.

منبع خبر