محمدی شهردار منطقه ۲۲ تهران مطرح کرد؛ اثر گذاری طرح استقبال از مهر با نظر مدیران مدارس /ایجاد نقاشی دیواری در مدارس

شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به اینکه اجرای طرح استقبال از مهر با نظر مدیران مدارس اثر گذارتر خواهد بود؛ گفت: تمامی مدارس دولتی منطقه ۲۲ مورد اجرای طرح استقبال از مهر قرار خواهند گرفت. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در جلسه طرح استقبال از مهر اظهار داشت: اقدامات بسیار […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به اینکه اجرای طرح استقبال از مهر با نظر مدیران مدارس اثر گذارتر خواهد بود؛ گفت: تمامی مدارس دولتی منطقه ۲۲ مورد اجرای طرح استقبال از مهر قرار خواهند گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در جلسه طرح استقبال از مهر اظهار داشت: اقدامات بسیار گسترده ای توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ در طرح استقبال از بهار به اجرا در آمده است و این طرح تا  دو هفته نخست مهر ماه ادامه خواهد داشت. وی افزود: نظافت و پاکسازی باغچه های منتهی به مدارس تاکنون نزدیک به دو هزار متر مربع، شستشوی جداول معابر منتهی به مدارس ۱۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع، شستشو و گند زدایی مخازن ۸۹ مورد، مرمت و رنگ آمیزی ریل مخازن ۷۲ مورد، مرمت و رنگ آمیزی مخازن ۱۸ مورد، نوسازی مخازن یک هزار و ۱۰۰ لیتری ۷ عدد و خرید و نوسازی زیر مخازن بتنی ۹ مورد به اجرا در آمده است. شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: تهیه و توزیع بسته های آموزشی در مدارس منتخب با موضوع تفکیک از مبدا و کاهش تولید پسماند، توزیع کیسه های مخصوص جمع آوری پسماند خشک در مدارس، تامین و توزیع مخازن و کارتن پلاست مخصوص پسماند خشک به اجرا در آمده است. محمدی تصریح کرد: بازسازی نقاشی های دیواری از جمله اقداماتی است که در قالب طرح استقبال از مهر به اجرا در خواهد آمد، در حال حاضر رنگ آمیزی درهای ورودی مدارس، المان ها و مبلمان حیاط مدارس منتخب ۱۰۰ مورد ، پاکسازی و شستشوی جداره های مدارس منتخب ۱۵۰ متر مربع به اجرا در آمده است. وی خاطرنشان کرد: برای اینکه طرح استقبال از مهر اثر گذارتر باشد باید شهرداران نواحی ارتباط شان را با مدیران مدارس برقرار کنند و بر اساس اولویت بندی این طرَح ها به اجرا در آید.

منبع خبر