محمدی مطرح کرد؛ اجرای طرح راه خدمت در سه معبر منطقه ۲۲ تهران

شهردار منطقه ۲۲ از اجرای کامل طرح راه خدمت در خیابان عطار نیشابوری در محله آبشار محدوده ناحیه شش خبر داد و گفت: در قالب این طرح اقدامات خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمران به اجرا در آمده که رضایت شهروندان را به دنبال آورده است. به گزارش روابط عمومی […]

شهردار منطقه ۲۲ از اجرای کامل طرح راه خدمت در خیابان عطار نیشابوری در محله آبشار محدوده ناحیه شش خبر داد و گفت: در قالب این طرح اقدامات خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمران به اجرا در آمده که رضایت شهروندان را به دنبال آورده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در حاشیه نظارت بر اجرای طرح تحول نگهداشت شهر در محلات شمالی این منطقه در محدوده ناحیه شش اظهار داشت: با اجرای طرح تحول نگهداشت شهر خدمات رسانی به شکل دقیق و کامل در تمامی محورهای اصلی و فرعی به اجرا در خواهد آمد که این امر با نظارت معاون خدمات شهری و شهرداران نواحی همه روزه محقق می شود.

وی افزود: طرح راه خدمت نیز از دیگر اقدامات خدمات رسانی به شهروندان است که یک محور انتخاب و تمامی عوامل اجرای حوزه های گوناگون در آن محور مشغول به فعالیت می شوند تا به شکل اساسی مسیر انتخاب شده مورد تحول قرار گیرد.

محمدی ادامه داد: در منطقه ۲۲ در ابتدا خیابان عطار نیشابوری در محله آبشار در محدوده ناحیه شش انتخاب شد، که به همت معاونت فنی و عمران در مدت زمان کوتاه این معبر مورد عملیات آسفالت ریزی قرار گرفت و سپس از سوی معاونت خدمات شهری بازپیرایی فضای سبز، رسیدگی به مبلمان شهری و خدمات رسانی شهری انجام شد و همچنین عوامل حوزه حمل و نقل و ترافیک نیز اقدام به ایمن سازی محور و نصب تابلوهای ترافیکی کردند.

شهردار منطقه تصریح کرد: باتوجه به موفقیت آمیز بودن طرح راه خدمت در منطقه ۲۲ سه معبر جدید نیز برای اجرای این طرح در حال انتخاب شدن هستند تا خدمات رسانی گسترده در این معابر صورت گیرد.

منبع خبر