محمود صفری شهردار اردبیل : ساماندهی گلزار شهدای اردبیل انجام می شود

شهردار اردبیل از ساماندهی گلزار شهدا در راستای ارج نهادن به مقام والای شهیدان خبر داد . محمود صفری صبح امروز در شورای سیاست گذاری آرامستان های شهر اردبیل با اشاره به ضرورت ساماندهی آرامستان های شهر، اظهار کرد: در راستای ارج نهادن به مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و خانواده شهدا و با توجه […]

شهردار اردبیل از ساماندهی گلزار شهدا در راستای ارج نهادن به مقام والای شهیدان خبر داد .
محمود صفری صبح امروز در شورای سیاست گذاری آرامستان های شهر اردبیل با اشاره به ضرورت ساماندهی آرامستان های شهر، اظهار کرد: در راستای ارج نهادن به مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و خانواده شهدا و با توجه به اینکه شهرداری اردبیل در کمیسیون فرهنگی و فضاسازی کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل حضور دارد، مرمت و بهسازی قبور شهدا با جدیت دنبال می شود.
وی افزود: تلاش می کنیم تا برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، گلزار شهدا را ساماندهی کنیم چراکه یکی از مطالبات مردم و خانواده های بزرگوار شهدا بهسازی وساماندهی گلزار شهدای والامقام است.
صفری با بیان اینکه در نظر داریم تا مزار مشاهیر و مفاخر را نیز ساماندهی و زیباسازی کنیم، گفت: آئین نامه شناساسی و انتخاب مفاخر فرهنگی، علمی و هنری تدوین و بعد از اتمام جهت تصویب در شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل مطرح می شود.
شهردار اردبیل با اشاره به وضعیت کلی آرامستان های سطح شهر اردبیل و ساماندهی تمامی قبور به مرور زمان، تصریح کرد: همچنین آرامستان هایی که وضعیت بصری نامطلوبی دارند، در اولویت ساماندهی و بازسازی سازمان آرمستان ها قرار می گیرند.
صفری همچنین با اشاره به وضعیت نامطلوب دیوار، ورودی و فضای داخلی برخی از آرامستان ها، بیان کرد: زیبا سازی محیط داخلی و همچنین دیوارکشی اصولی باید مدنظر سازمان آرامستان ها باشد، همچنین توسعه فضای سبز، کاشت گل و درختچه باید در اولویت قرار گیرد.

منبع خبر