مدیران شهرداری کرج حق معطل‌کردن مردم به بهانه جلسه را ندارند

شهرداران آنلاین/به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سعیدی‌سیرائی عصر یکشنبه در دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار و قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در سطح استان البرز و ادای احترام به ارواح طیبه شهدای والامقام این عرصه اظهار کرد: بنده با توجه به نزدیکی ماه محرم دستورات لازم را به مدیران شهری […]

شهرداران آنلاین/به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سعیدی‌سیرائی عصر یکشنبه در دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار و قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در سطح استان البرز و ادای احترام به ارواح طیبه شهدای والامقام این عرصه اظهار کرد: بنده با توجه به نزدیکی ماه محرم دستورات لازم را به مدیران شهری در خصوص اهمیت سیاه‌پوشی و فضاسازی مناسبتی سطح شهر صادر کرده‌ام.

وی ادامه داد: تأکید شده که حتی‌الامکان هزینه این اقدام از محل صرفه‌جویی از هزینه‌های جاری باشد تا حلاوت بیشتری به همراه بیاورد و همچنین بتوانیم جلوه‌ای از فرهنگ عاشورایی را در شهر کرج نمایان کند.

سرپرست شهرداری کرج بیان کرد: جابه‌جایی‌های اخیر مدیریتی بر مبنای حب و بغض نبوده و افرادی که تودیع یا معارفه شدند همه از دوستانِ این‌جانب هستند اما عرصه مسئولیت عرصه پاسخگویی و میدان حق و باطل است.

تکلیف دارم تا بر اساس معیارهای شورایِ انقلابی رفتار کنیم

وی خاطرنشان کرد: تکلیف دارم تا بر اساس معیارهای شورایِ انقلابی رفتار کرده و در راستای تغییرات مورد مطالبه مردم که منجر به روی کار آمدن شورای کنونی شده است، گام بردارم.

سعیدی سیرائی افزود: اطمینان خاطر می‌دهم که نیت و هدف اصلی از این تغییرات ارتقای عمران، آبادانی شهر کرج، بهبود خدمت‌رسانی به مردم و رفع موانع در این راستا بوده است.

سرپرست شهرداری کرج اظهار کرد: در جلسه شورای برنامه‌ریزی به مدیران شهرداری کرج نکاتی در باب اهمیت پاسخگویی به مردم و تبدیل شهرداری به یک نهادِ مردمی و پویا و خدمتگزار تذکر داده شد.

وی بیان کرد: از این پس مدیران حق بستن درب به روی ارباب رجوع را ندارند و حتی اگر جلسه‌ای در حال برگزاری است، دلیل بر عدم پاسخگویی نمی‌شود.

باید بدانیم در جمهوری اسلامی مردم نامحرم نیستند

سرپرست شهرداری کرج تصریح کرد: باید بدانیم در جمهوری اسلامی مردم نامحرم نیستند و مِن بعد خط قرمز ما در مدیریت شهری کرج همین مسائل خواهد بود.

وی ادامه داد: تذکرات اعضا به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان شهری مد نظر است و از آنجا که منتخب این شورا هستم در تعامل با اعضا اقدام خواهم کرد.

سعیدی سیرائی متذکر شد: در خصوص بیمارستان امام خمینی (ره) نیز شورای شهر تحرک خوبی داشت و با ورود نماینده ولی فقیه در استان البرز نیز مسیر به سمت بازگشایی آن هموار شده است.