مدیران شهری در رفع مشکلات مردم عزم جدی داشته باشند

شهرداران آنلاین/ به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی شامگاه پنجشنبه به همراه مصطفی سعیدی سیرائی سرپرست شهرداری کرج از شهرک «سپهر» بازدید و با شهروندان و هیئت امنای مسجد ولیعصر دیداری چهره به چهره داشت و پای درد دل شهروندان نشست و پاسخگو و پیگیر خواسته‌ها و مشکلات آنان شد. وی در این […]

شهرداران آنلاین/ به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی شامگاه پنجشنبه به همراه مصطفی سعیدی سیرائی سرپرست شهرداری کرج از شهرک «سپهر» بازدید و با شهروندان و هیئت امنای مسجد ولیعصر دیداری چهره به چهره داشت و پای درد دل شهروندان نشست و پاسخگو و پیگیر خواسته‌ها و مشکلات آنان شد.

وی در این دیدار ضمن تأکید بر لزوم ارتباط نزدیک با مردم با محوریت مساجد اظهار کرد: همه مدیران باید برنامه های دیدار با مردم را به صورت مستمر انجام دهند زیرا این میزها متعلق به مردم است و کار ما زمانی ارزش دارد که برای حل مشکلات مردم پیشگام و پیشقدم شویم و از خودگذشتگی و تلاش وافر داشته باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج به نقش مساجد در طول تاریخ برای بیان مشکلات و حل و فصل اختلافات اشاره کرد و گفت: کسب رضایت شهروندان و حل مشکلات شهری از مهمترین وظایفی است که مسئولان شهری عهده دار هستند.

رحیمی خواستار تقسیم عادلانه خدمات به تمامی شهروندان شد و تصریح کرد: از روز اول به مجموعه شورا و شهرداری تاکید داشتم که باید بدون نگاه یک سویه و لحاظ نگاه‌های عادلانه به مشکلات مردم توجه شود و سعی کنند خدمات را عادلانه تقسیم کنند.

گفتنی است؛ افزایش سرانه‌های ورزشی و فرهنگی همچنین ارائه هرچه بهتر خدمات شهری و تغییر کاربری بیمارستان و زمین بلاتکلیف از جمله مواردی بود که در این دیدار مطرح شد.