مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان: در حال ترمیم پل ارتباطی با شهرداران هستیم

جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری های استان به منظور بررسی و تصویب موضوعات و برنامه های کلان با حضور استاندار اصفهان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها و شهرداران استان برگزار شد. مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان دراین جلسه ضمن ارائه گزارش حسابرسی سال مالی […]

جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری های استان به منظور بررسی و تصویب موضوعات و برنامه های کلان با حضور استاندار اصفهان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها و شهرداران استان برگزار شد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان دراین جلسه ضمن ارائه گزارش حسابرسی سال مالی ۱۴۰۱ گفت: با مساعدت مدیریت استان و هیئت مدیره سازمان و تحقق برنامه های پیش رو شاهد اتفاقات خوبی در جهت بهبود وضعیت سازمان خواهیم بود.

رسول جهانگیری همچنین با ارائه گزارش عملکرد سازمان همیاری و تشریع اهمیت موضوعات و برنامه های مطرح شده برای تصمیم گیری در شورای سازمان به بیان برنامه ها و اولویت های این مجموعه پرداخت.

وی با اشاره به سفرهای شهرستانی و نشست های هم اندیشی با شهرداران استان خاطر نشان کرد: در این دیدار ها پیشنهادات سازنده ایی از سوی شهرداران در جهت بهبود وضعیت شهرداری ها و کمک اثر گذار سازمان به این حوزه دریافت می شود که امید واریم با مساعدت هیئت مدیره و تحقق برنامه های در نظر گرفته شده شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

وی با بیان این که در گذشته دست مدیران قبلی سازمان تنگ بود و پل ارتباطی با شهرداران قطع شده بود افزود: در حد توان خود با برگزاری سفرهای شهری و دیدار با شهرداران در حال ترمیم این پل ارتباطی هستیم .

جهانگیری با اشاره به فعالیت دو شرکت سان آرا و ارشا که زیرمجموعه سازمان هستند گفت: آزادراه اصفهان- نطنز- کاشان توسط شرکت سان آرا اجرا می شود که در حال برنامه ریزی برای سامان بخشیدن و ترمیم آسفالت این آزاد راه هستیم و پروژه ملی کنار گذر شرق اصفهان توسط شرکت ارشا در حال اجرا می باشد که خوشبختانه با برنامه ریزی و تلاش مضاعف پروژه در ریل اجرا می باشد. که در آینده با بهره برداری از آن درآمد پایداری ایجاد خواهد داشت.