مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان: شورای اسلامی استان متولی اختصاصی شهرداری ها است

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان شورای اسلامی استان را متولی اختصاصی شهرداری های اصفهان دانست و گفت: اگر به چشم اندازی که مد نظر بنده است برسیم، روزی می رسد که گزارش کار سازمان همیاری را به جای بنده، شورای استان ارائه می دهد. رسول جهانگیری در جلسه اجلاس شورای اسلامی استان اصفهان […]

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان شورای اسلامی استان را متولی اختصاصی شهرداری های اصفهان دانست و گفت: اگر به چشم اندازی که مد نظر بنده است برسیم، روزی می رسد که گزارش کار سازمان همیاری را به جای بنده، شورای استان ارائه می دهد.
رسول جهانگیری در جلسه اجلاس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: شورای اسلامی استان نماینده ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مردم اصفهان و مرجعی است که با پشتیبانی آرای استانی در خدمتشان هستیم و سازمان همیاری شهرداری ها نیز جایگاهی است که مجموعه مدیریت استان تمام مدیریت خود را در این سیستم وارد می کند.
رسول جهانگیری با بیان این که باید آرام آرام به ماهیت وجودی سازمان همیاری نزدیک شویم گفت: نگاه بنده به عنوان یک خدمتگزار نگاه مدیریتی نیست و در جایی که قانون گذار اجازه دهد سعی می کنم بهترین کار را انجام دهم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان با اشاره به لغو تمام مزایده های اموال در آغاز دوره مدیریت خود در سازمان گفت: زمانی در سازمان همیاری ملک می فروختیم و بدهی های جاری را پرداخت می کردیم اما اکنون از درآمدهای پایدار سازمان هزینه ها را می دهیم.
وی گفت: رسالت ما حمایت از شهرداری ها خصوصا شهرداری های کم برخوردار است و اگر از نظر درآمد در سازمان یک گام دیگر جلوتر برویم این امر را با جدیت بیشتر انجام خواهیم داد.