مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان: آماده هر نوع همکاری با سازمان بازرسی هستیم

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان در دیدار با رئیس منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان گفت: سازمان همیاری آماده هر نوع همکاری با سازمان بازرسی خواهد بود. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های کشور ، رسول جهانگیری […]

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان در دیدار با رئیس منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان گفت: سازمان همیاری آماده هر نوع همکاری با سازمان بازرسی خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های کشور ، رسول جهانگیری مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان با شاه محمدی رئیس منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان دیدار و گفتگو کرد.
شاه محمدی مدیر کل بازرسی استان در این دیدار با توجه به نقش و جایگاه سازمان بازرسی اظهار کرد: سازمان بازرسی در راستای اهداف سازمانی خود در کنار مدیران برای گره گشایی از مشکلات و بهتر اجرایی شدن قانون و بالا بردن کیفیت خدمات رسانی به مردم تلاش می کند.
جهانگیری نیز در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای ایشان گفت: قطعا نظارت بر روند اجرای امور می تواند به توسعه و رشد خدمات شایسته ای منجر شود و سازمان همیاری جهت هر چه بهتر اجرا شدن قانون و رضایتمندی مخاطبین آماده هر نوع همکاری با سازمان بازرسی خواهد بود.