مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۷مشهد: پویش مردمی «میزبانی شایسته» آغاز به کار کرد‌

روابط عمومی شهرداری منطقه هفت مشهد از آغاز به کار پویش مردمی «میزبانی شایسته» در ایام شهادت امام رضا(ع) خبر داد. ملیحه سادات ابراهیمی، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه هفت مشهد گفت: ️شهرداری منطقه هفت هرساله در ایام دهه آخر صفر افتخار استقبال از زائران امام مهربانی‌ها را دارد و بزرگترین مبادی ورودی به مشهدالرضا(ع) […]

روابط عمومی شهرداری منطقه هفت مشهد از آغاز به کار پویش مردمی «میزبانی شایسته» در ایام شهادت امام رضا(ع) خبر داد.

ملیحه سادات ابراهیمی، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه هفت مشهد گفت: ️شهرداری منطقه هفت هرساله در ایام دهه آخر صفر افتخار استقبال از زائران امام مهربانی‌ها را دارد و بزرگترین مبادی ورودی به مشهدالرضا(ع) در این منطقه و در ضلع شرقی مشهد واقع شده است که به تبع آن شهرداری منطقه هفت هرساله به اکرام شایسته زائران تاکید ویژه داشته است و در همین راستا امسال پویش میزبانی شایسته که تجلی فرهنگ میزبانی است را با کمک گروه‌های مردمی راه‌اندازی کردیم.

و️ی افزود: این پویش مردمی این امکان را فراهم می‌کند تا دلدادگان به ساحت امام رئوف با ثبت عکس و فیلم‌های کوتاه زیر یک دقیقه، ارادت خود را به این امام همام نشان دهند.

م️دیر روابط عمومی شهرداری منطقه هفت مشهد گفت: علاقه‌مندان به شرکت در پویش مردمی «میزبانی شایسته» می‌توانند عکس و فیلم‌های خود را در صفحه شخصی‌ اینستاگرام‌شان با هشتک #میزبانی_شایسته و تگ‌کردن شهرداری منطقه۷ به آدرس zone7.mashhad@ بارگزاری کنند.

ابراهیمی گفت: خاطر نشان می‌شود به سه نفر برتر جایزه‌ای به مبلغ ۵میلیون ریال اهدا خواهد شد.

منبغ خبر