به مناسبت روز کار و کارگر

مراسم تجلیل از پرسنل خدماتی شهرداری منطقه ۲۰ تهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه ۲۰ از برگزاری مراسم تجلیل از کارگران خدماتی شهرداری منطقه۲۰ در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) همزمان با گرامیداشت سالروز کار و کارگر خبر داد. ابراهیم باقری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه ۲۰ از برگزاری مراسم تجلیل از کارگران خدماتی شهرداری منطقه۲۰ در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) همزمان با گرامیداشت سالروز کار و کارگر خبر داد.
ابراهیم باقری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری منطقه۲۰،با بیان اینکه زحمات خالصانه پرسنل خدماتی قابل تقدیر است، اظهار داشت: این مراسم در راستای تکریم و ارج نهادن به تلاشهای بی وقفه پرسنل خدماتی برگزار شده است تا در این فرصت مغتنم از تلاش های پرسنل خدوم شهرداری قدردانی شود.
وی به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: ” آنچه ما همیشه بر روی آن تاکید کرده ایم و به آن اعتقاد داریم عبارت است از تکریم و احترام به مقام و جایگاه کار و کارگر که برای فرهنگ عمومی کشور یک ضرورت است “، اشاره کرد و ادامه داد: اگر چیزی به نام حقوق و منزلت کارگر تعریف می کنیم باید بر اساس تکریم و احترام به کارگر باشد که با عزم ملی و مدیریت جهادی قابل عینیت بخشیدن است.
تکریم ۹۰ پرسنل خدماتی شهرداری منطقه۲۰ در روز کار و کارگر، با حضور این عزیزان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و برپایی نماز جماعت و زیارت امامزادگان واجب التعظیم آغاز شد و نهار مهمان سفره کریمانه سید الکریم بودند و در انتهای برنامه از آنان با اهدای هدایا و گل تجلیل به عمل آمد.