مراسم تقدیر از شهردار قشم برگزار شد

مراسم تقدیر از شهردار قشم توسط شورای اسلامی شهر قشم با حضور امام جمعه شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم، مراسم تقدیر از دکتر میرداد میردادی شهردار قشم به مناسبت روز شهردار و پایان سال ۱۴۰۲ توسط شورای اسلامی شهر قشم با حضور امام جمعه شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حاجبی امام جمعه شهرستان قشم در این مراسم اظهار داشت: ارتقای سطح لجستیکی شهرداری قشم از جمله خدمات ماندگاری است که شهر قشم تا سال ها از آن بهره مند می شود.
وی همدلی شورا و شهرداری قشم را از نقاط برجسته این دو مجموعه برشمرد و تصریح کرد: پایان دادن به مناقشه منطقه آزاد و شهرداری از طریق تعامل و همکاری یکی دیگر از برجستگی ها عملکردی است.
امام جمعه شهرستان قشم گفت: مطالبات مردمی به حقی همچنان وجود دارد که باید از طریق توسعه تعاملات برآورده شود.

شهرداری قشم در تحقق اهداف شورا موفق عمل کرده است

رئیس شورای اسلامی شهر قشم نیز بیان کرد: شورای شهر با حساسیت و بررسی دقیق، شهردار را انتخاب کرد و ثمره این انتخاب تحقق اهداف و سیاست های شورای شهر توسط شهرداری است.
حبیب بازماندگان قشمی ادامه داد: امروز آرامش بر شهرداری قشم حاکم است و با پیگیری امورات در سطوح مختلف استانی و ملی توانسته ایم سطح بودجه شهرداری برای خدمت بیشتر به مردم قشم را افزایش دهیم.
وی خاطرنشان کرد: نقشه راه شهرداری قشم در سال ۱۴۰۳ نیز از طریق بودجه مصوب تعیین شده و انتظار می رود با حفظ و تقویت روند موجود تمامی اهداف در موعد مقرر محقق شود.

رضایت مردم از شهرداری قشم مشهود است

دکتر احمد شب تاریانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر قشم نیز اظهار داشت: رضایت مردم نسبت به عملکرد شهرداری قشم مشهود است و شورا و شهرداری قشم برخورداری از همراهی مردم را افتخار خود می دانند.

هدف خدمت به مردم است

دکتر میرداد میردادی شهردار قشم نیز با تشریح عملکرد مجموعه شهرداری قشم، گفت: تنها هدف از حضور در شهرداری قشم خدمتگزاری به مردم است.
وی افزود: تمام اقدامات شهرداری قشم بر پایه بودجه مصوب و قانون است و موفق شده ایم مهر تایید بازرسان را دریافت کنیم.
شهردار قشم کوله باری از تجارب است
دکتر رسول ایزدپناه معاون شهرداری قشم نیز گفت: شهردار قشم بواسطه سوابق برجسته مدیریتی کوله باری از تجارب ارزنده است و با خدمت در کنار وی می توان درس های بزرگی فراگرفت.