مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین در شهرضا برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین با شعار باور توانمندی‌ها، نوید بخش دنیایی دسترس‌پذیر با حضور مسئولان شهرستانی و جامعه هدف بهزیستی در تالار سرو شهرضا برگزار شد. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور ” بلدیه آنلاین” و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شهرضا، مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت به همت موسسه […]

مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین با شعار باور توانمندی‌ها، نوید بخش دنیایی دسترس‌پذیر با حضور مسئولان شهرستانی و جامعه هدف بهزیستی در تالار سرو شهرضا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور ” بلدیه آنلاین” و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شهرضا، مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت به همت موسسه جسمی، حرکتی، نخاعی و کمایی و مرکز توانبخشی معلولین ذهنی شهید مدرس و همکاری اداره بهزیستی با حضور شهردار شهرضا ، اعضای شورای اسلامی شهر ، نماینده فرماندار، روسای ادارات، کارشناسان و جامعه هدف بهزیستی برگزار شد.

مرجان ناظم پور سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شهرضا ضمن تبریک این روز جهانی به خانواده بزرگ بهزیستی گفت: هدف از نام‌گذاری این روز، ارتقاء اذهان عمومی درباره معلولیت‌هاست، که باید به پیوستن افراد دارای معلولیت در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی منجر گردد. روز معلول روز دستانی است که راه می‌روند، چشمانی که می‌شنوند، سرانگشتانی که می‌بینند و ذهن‌هایی که سرشار از عاطفه‌ اند آنان شنا کردن در خلاف جهت آب را خوب می‌دانند. صبرپیشگانی که جزئی از توان ظاهری خود را داده‌اند و بر توانمندی پنهان خود افزوده‌اند.

حمید شهبازی شهردار شهرضا نیز ضمن تبریک این روز بزرگ ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع پر انرژی جامعه هدف بهزیستی افزود: معلولیت، محدودیت نیست و تلاش می نماییم بیش از پیش پیگیر دسترس‌پذیری شهرمان در راستای حضور فعال و مشارکت اجتماعی شما بزرگواران باشیم و امیدواریم شهرمان را به شهر آرمانی دوست‌دار معلول نزدیک‌تر کنیم و در اولین فرصت دیداری با مسئولین و مدیران اداره بهزیستی و مراکز تحت نظارت جهت هم اندیشی و بررسی معضلات شما بزرگواران داشته باشیم.

در پایان این مراسم از نفرات برتر و معلولان موفق و قهرمانان کشوری و جهانی تقدیر بعمل آمد.