مسئولیت خطیر فرزندان شهدای شاغل در ادارات / امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون پدران شماست

سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت در دیدار با فرزندان شاهد ادارات استان گیلان، مسئولیت فرزندان شهدای شاغل در ادارات را بسیار خطیر دانست و گفت: رویه اتحاد و انسجام مدیریت شهری به نفع شهر رشت و شهروندان تمام خواهد شد. به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت […]

سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت در دیدار با فرزندان شاهد ادارات استان گیلان، مسئولیت فرزندان شهدای شاغل در ادارات را بسیار خطیر دانست و گفت: رویه اتحاد و انسجام مدیریت شهری به نفع شهر رشت و شهروندان تمام خواهد شد.
به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت، ظهر پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ در دیدار با فرزندان شاهد ادارات استان گیلان اظهار داشت: شهرداری رشت خانواده‌ای چهار هزار و ۷۰۰ نفری است، بنابراین راضی نگهداشتن این حجم از نیروها کاری سخت است که البته باید به هر شکلی انجام شود.
سرپرست شهرداری رشت عنوان کرد: بدون شک امنیت و آرامشی که هم اینک در کشور داریم، مرهون ایثار و فداکاریهای رزمندگان اسلام و خون پدران شما عزیزان است. بنابراین مسئولیت فرزندان شهدای شاغل در ادارات بسیار سخت‌تر از سایر افراد است.
سید مجتبی خدمت بین دانا اذعان داشت: با توجه به تلاش فرزندان ایثارگران و شهدا، همانگونه که مشاهده می شود حتما به جایگاه واقعی خود در نهاد و دستگاه مربوطه خواهند رسید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به برخی از عزیزان و فرزندان شاهد اولین نهاد خدمت‌رسانی در کشور را شهرداریها خواند و افزود: رشت از حیث زیرساختهای حمل و نقل، فضای سبز شهری و سایر امورات برای ارائه خدمت به جمعیت تقریبا ۸۰۰ هزار نفری‌اش با مشکل مواجه است. همچنین در بحث سدمعبر تنها شهرداری مسئول نیست و باید ارگانهای موازی همچون قوه قضائیه، نیروی انتظامی، استانداری و سایر دستگاه‌ها نیز به میدان ورود کنند.
سرپرست شهرداری رشت ضمن اشاره به دست فروشانی که از سایر شهرها در شهر رشت اقدام به دست فروشی می‌کنند، اضافه کرد: شهرداری رشت در بسیاری از نقاط شهر رشت اقدام به ساماندهی دستفروشان کرده تا نظم به شهر برگردد، در حالیکه اینگونه اقدامات آورده مالی چندانی برای شهرداری ندارند.
خدمت‌ بین دانا در پایان یادآور شد: برای ساماندهی شهر از حیث دستفروشان و البته متکدیان باید یک برنامه منسجم تدوین شود و بدون تردید شهرداری به تنهایی نمی‌تواند در این راه ورود کرده و به موفقیت لازم برسد.
گفتنی است در این جلسه هر یک از فرزندان شاهد ادارات استان گیلان نیز دغدغه‌های خود پیرامون موضوعات شهری از جمله لزوم بهبود وضعیت نامناسب آسفالت کوچه‌ها، خیابانها و معابر، حمل و نقل شهری، ساماندهی دستفروشان، ورود سرمایه‌گذاران به شهر، آسیبهای اجتماعی، تعویض تمثال‌های قدیمی شهدا و … را بیان داشتند .