مسائل زیرساختی و عمرانی شهر قهجاورستان بررسی شد

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان گفت: در نشستی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، مشکلات و مسائل زیرساختی و عمرانی شهر قهجاورستان از جمله کمبود خدمات و زیرساخت در پروژه مسکن مهر این شهر مطرح و رسیدگی شد. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور ” بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره کل […]

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان گفت: در نشستی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، مشکلات و مسائل زیرساختی و عمرانی شهر قهجاورستان از جمله کمبود خدمات و زیرساخت در پروژه مسکن مهر این شهر مطرح و رسیدگی شد.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور ” بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمد یوسف زاده مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان در حاشیه جلسه بررسی و رفع مشکلات عمرانی و زیرساختی شهر قهجاورستان، گفت: این نشست با حضور مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برگزار شد و مسائل عمرانی و زیرساختی شهر قهجاورستان و روستاهای مجاور مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مسائل کسری خدمات و زیرساخت در مجموعه مسکن مهر این شهر بررسی و تصمیمات لازم جهت تحقق خدمات اتخاذ شد.