مسابقه ویژه همسران در جشنواره نوروزی شبهای دوراهک

در جشنواره نوروزی شبهای دوراهک استان بوشهر مسابقه ویژه همسران برگزار شد به نقل از روابط عمومی شهرداری شهر دوراهک:مسابقه ویژه همسران در چهارمین روز از تعطیلات نوروزی  در پارک گلستان بسیج شهر دوراهک  ساعت ۲۰:۳۰ با استقبال بی نظیر زوج های شهر دوراهک و میهمانان نوروزی برگزار شد. حسین محمدی شهردار شهر دوراهک بیان […]

در جشنواره نوروزی شبهای دوراهک استان بوشهر مسابقه ویژه همسران برگزار شد

به نقل از روابط عمومی شهرداری شهر دوراهک:مسابقه ویژه همسران در چهارمین روز از تعطیلات نوروزی  در پارک گلستان بسیج شهر دوراهک  ساعت ۲۰:۳۰ با استقبال بی نظیر زوج های شهر دوراهک و میهمانان نوروزی برگزار شد.

حسین محمدی شهردار شهر دوراهک بیان داشت: تعطیلات نوروز فرصت خوبی برای کنار هم بودن همسران و اعضا خانواده است  و بدون شک همه تفریح و زیبایی عید نوروز به همین کنار هم بودن ها و دید و بازدید ها است.

وی اظهار داشت: هدف اصلی  برگزاری این مسابقات لذت بردن از در کنار هم بودن است و مسابقات سرگرم کننده باعث می شود که خانواده ها فعالیت سالمی دراوقات فراغت خود انجام دهند.

شهردار دوراهک افزود: فعالیت های ورزشی خانوادگی به تقویت پیوندها ی عاطفی نیز کمک میکند و می تواند درمانی برای افزایش عزت نفس و از بین بردن استرس باشد.

محمدی ادامه داد:درجشنواره شبهای دوراهک به منظور انجام مسئولیت های اجتماعی توانسیم با برگزاری این مسابقه همسران را در فضایی آزاد با رعایت پروتکل های بهداشتی دورهم جمع وبرنامه های جذابی تقدیم همسران  دیارمان دوراهک کنیم.

و در پایان حسین محمدی اظهار کرد:تقویت پیوندهای ارتباطی بین اعضاء خانواده از اهمیت بالایی برخوردار است و مشارکت ورزشی می تواند صدها راه گفت وگو راههای مختلف برای برقرای ارتباط و گذراندن وقت و پیوند با خانواده و ایجاد کند و در پایان این به نفرات برگزیده این مسابقات جوایز نفیسی نیزاهداء شد.

منبع خبر