مشارکت همه نیروهای مردمی و شهرداری برای رفع مشکلات ناشی از باران

شهردار اصفهان گفت: با مشارکت همه نیروهای مردمی و شهرداری اصفهان، روز گذشته مشکلاتی که به علت شدت بارش ها در شهر اصفهان رخ داد برطرف شد.

مشارکت همه نیروهای مردمی و شهرداری برای رفع مشکلات ناشی از باران

شهردار اصفهان گفت: با مشارکت همه نیروهای مردمی و شهرداری اصفهان، روز گذشته مشکلاتی که به علت شدت بارش ها در شهر اصفهان رخ داد برطرف شد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم زاده در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با اشاره به بارش های پاییزی شهر اصفهان در روزهای اخیر، اظهار کرد: دیشب و امروز مردم شاهد هوای پاک در سطح شهر بودند اما در کنار بارش رحمت الهی، برخی مشکلات هم در سطح معابر شهر به علت شدت بارش ایجاد شد که در چند سال اخیر کم سابقه بوده است.

وی ادامه داد: آبگرفتگی در برخی معابر و ایجاد مشکل برای تعدادی از واحدهای مسکونی را شاهد بودیم که با پیش بینی در خدمات شهری و آتش نشانی شهر اصفهان همکاران وارد عمل شدند و کمک کردند تا مشکل رفت و آمد در سطح شهر و نیز مشکلاتی که برای منازل ایجاد شده بود، برطرف شود.

شهردار اصفهان افزود: در این میان، شاهد مشارکت مردمی برای کمک به شهرداری بودیم که این موضوع نشان از یک شهر همگرا و ارتباط متقابل بین شهرداری و مردم دارد.

وی تصریح کرد: به لحاظ اطلاع رسانی نیز مردم با ما در ارتباط بودند و نیروهای خدمات شهری به موقع خود را به نقاط دچار مشکل رساندند، از سوی دیگر بسیج هم به صورت خودجوش، بدون اینکه ما از آنها درخواستی داشته باشیم، وارد مشارکت با شهرداری شد.

قاسم زاده افزود: این نیروها به عنوان اهالی شهر با احساس مسئولیت وارد کار شدند و ساعت یک ظهر شهر با کمک همه نیروها به آرامش رسید و بسیاری از مشکلات حل شد.

وی با اشاره به بازدید خود از خط دوم متروی اصفهان در هفته گذشته اظهار کرد: خط دو با سرعت در حال پیشرفت است و این نوید را می دهد که در حدود سه سال آینده می توانیم شاهد بهره برداری از این خط باشیم تا رفت و آمد در سطح شهر راحت تر شده و به کاهش آلاینده ها در شهر کمک کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شرایط شهر دلپذیر شده است و امیدوارم دستگاه ها و مخصوصا بخش صنعت کمک کنند تا از این گذر پاییز که درگیر آلاینده ها هستیم، بتوانیم با آرامش بیشتری عبور کنیم، گفت: برخی نگرانی ها در خصوص تغییر فاز سوخت در تعدادی از صنایع اصفهان وجود دارد، استدعای من از بخش صنعت به عنوان یک شهروند و کسی که مردم مسئولیت شهر را به او سپرده اند این است که تلاش کنند با استفاده از منابع و استانداردها کمک کنند تا پاییز بهتری در باغ شهر اصفهان داشته باشیم.

کد محتوا ۴۱۱۹۵

برچسب ها