معابر شمال تهران برای عابران پیاده ایمن شد

خط‌کشی محل عبور عابران پیاده در معابر شمال تهران با هدف ایمن‌ و آرام‌سازی معابر و شاخص‌سازی محل‌های تردد عابران انجام شد. «علیرضا اسفراینی‌نژاد»، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه یک، با اعلام این خبر گفت: «خط‌کشی معابر منطقه یک با هدف پیشگیری از برخورد خودروهای عبوری با عابران پیاده به ویژه کودکان و دانش‌آموزان […]

خط‌کشی محل عبور عابران پیاده در معابر شمال تهران با هدف ایمن‌ و آرام‌سازی معابر و شاخص‌سازی محل‌های تردد عابران انجام شد.

«علیرضا اسفراینی‌نژاد»، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه یک، با اعلام این خبر گفت: «خط‌کشی معابر منطقه یک با هدف پیشگیری از برخورد خودروهای عبوری با عابران پیاده به ویژه کودکان و دانش‌آموزان انجام شد. همچنین ایمن‌سازی معابر برای تردد عابران از عرض معابر و کاهش تصادفات رانندگی، از اهداف اجرای خط‌کشی عرضی محل‌های تردد عابران پیاده در خیابان‌های منطقه یک بود.»

او افزود: «این اقدام در میدان تجریش، ابتدای خیابان شهید دربندی، خیابان شهید توتونچی، بلوار شاهد، ضلع شرقی میدان فاطمه‌الزهرا (س)، بلوار شهید مژدی، تقاطع خیابان گلزار و تقاطع خیابان شهرداری و مقابل میوه و تره‌بار شهرک گلها، به تعداد ۸۱ بلوک عابر پیاده توسط اداره نظارت و اجرای این حوزه انجام شد.»

منبع خبر