معاون استاندار: نقاطه حادثه خیز شهر کرمانشاه شناسایی می‌شود

شهرداران آنلاین/کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه ضمن تأکید بر لزوم ترویج و گسترش فرهنگ ترافیک در جامعه گفت: برای حل مشکلات ترافیکی باید برنامه های راهبردی و عملیاتی تدوین و با تشکیل تیمی قوی نقاط حادثه خیز در شهر کرمانشاه شناسایی، بررسی و حذف شود. به گزارش ایرنا، “منوچهر فخری” عصر سه شنبه […]

شهرداران آنلاین/کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه ضمن تأکید بر لزوم ترویج و گسترش فرهنگ ترافیک در جامعه گفت: برای حل مشکلات ترافیکی باید برنامه های راهبردی و عملیاتی تدوین و با تشکیل تیمی قوی نقاط حادثه خیز در شهر کرمانشاه شناسایی، بررسی و حذف شود.

به گزارش ایرنا، “منوچهر فخری” عصر سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان بر ضرورت تدوین برنامه های کارشناسی برای حل مشکل ترافیک در سطح شهر کرمانشاه و استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه برای اجرای بهتر طرح های ترافیکی بهترین تصمیمات مختص این شورا است، اظهار داشت: باید کارها اولویت بندی شود و طبق این اولویت ها طرح ها و برنامه ها برای سهولت تردد و روان سازی ترافیک مورد توجه قرار گیرند.

مقام عالی حوزه عمرانی استان با تاکید بر بررسی طرح های راهبردی و عملیاتی برای حل مشکل ترافیک تصریح کرد: مدیران باید برگزاری جلسات این شورا را بسیار جدی بگیرند و ما تلاش خواهیم کرد جلسات مربوط به آن را به صورت هر ماه و مستمر تشکیل دهیم.

وی همچنین حل مشکلات ترافیکی را نیازمند فرهنگ سازی و ارائه آموزش در این زمینه عنوان کرد و گفت: چه بسا امکان دارد که یک پل عابر پیاده در مکانی ساخته شده که کمتر فردی از آن استفاده می کند لذا با فرهنگ سازی و یا جابجایی این پل می توان امکان استفاده بیشتر آن را فراهم ساخت.

فخری همچنین با اشاره به بررسی مشکلات ایمنی بلوار شهید فتاحی اسلام آباد غرب، گفت: این طرح خیلی وقت است که مشکل آن حل نشده لذا از شهردار اسلام آباد می خواهیم که ظرف مدت یک هفته گزارش کاملی از آن ارائه کند و در نهایت هر چه سریعتر به یک جمعبندی دقیق و با اعمال نظرات کارشناسی شده جهت حل مشکل آن برسیم.