معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری کرج از ایجاد دسترسی دولت آباد غربی- شرقی در این کلانشهر خبر داد

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: در راستای تسهیل دسترسی و تردد شهروندان و اهالی محله دولت آباد، بازگشایی تقاطع هم سطح بلوار نبوت به خیابان شهید صمیمی بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهر کرج اجرایی و در حال حاضر شهروندان دسترسی کامل به این محدوده دارند. فرزین فرشاد با اشاره به اینکه تقاطع دولت آباد غربی- شرقی […]

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: در راستای تسهیل دسترسی و تردد شهروندان و اهالی محله دولت آباد، بازگشایی تقاطع هم سطح بلوار نبوت به خیابان شهید صمیمی بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهر کرج اجرایی و در حال حاضر شهروندان دسترسی کامل به این محدوده دارند.
فرزین فرشاد با اشاره به اینکه تقاطع دولت آباد غربی- شرقی پنجاه و هفتمین تقاطع در کرج است، افزود: معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری کرج طی مطالعات انجام شده و با توجه به عدم دسترسی دولت آباد غربی _شرقی جهت کم کردن گره های ترافیکی در بلوار نبوت، اقدام به ایجاد تقاطع هم سطح به همراه نصب چراغ راهنمایی و رانندگی در آن محدوده نمود.
به گفته فرشاد این پروژه با تلاش شبانه روزی کارکنان معاونت حمل ونقل و ترافیک و در راستای ارتقای ایمنی تردد عابر ین پیاده و تسهیل دسترسی شهروندان انجام شده است.
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری کرج افزود: اجرای این اقدام جهت تسهیل دسترسی شهروندان، کاهش زمان تأخیر، ایجاد انضباط ترافیکی و افزایش سطح ایمنی تردد عابرین پیاده صورت پذیرفته است.

منبع خبر