معاون سرمایه گذاری شهرداری ورامین منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه معاونت سرمایه گذاری شهرداری ورامین با حضور شهردار ورامین و اعضا شورای معاونین این شهرداری برگزار شد. در این مراسم علیرضا مومنی شهردار ورامین ضمن اشاره به پروژه فیبر نوری که یکی از مهمترین برنامه های شهرداری ورامین است ، خاطر نشان کرد: سرعت اجرای فاز اول این پروژه توانسته است […]

مراسم تودیع و معارفه معاونت سرمایه گذاری شهرداری ورامین با حضور شهردار ورامین و اعضا شورای معاونین این شهرداری برگزار شد.

در این مراسم علیرضا مومنی شهردار ورامین ضمن اشاره به پروژه فیبر نوری که یکی از مهمترین برنامه های شهرداری ورامین است ، خاطر نشان کرد: سرعت اجرای فاز اول این پروژه توانسته است ، رضایت شهروندان را در برداشته باشد.
شهردار ورامین با تأکید بر جایگاه معاونت سرمایه گذاری خاطر نشان کرد: شهر ورامین از لحاظ موقعیت جغرافیایی برای سرمایه گذاران در یک جایگاه ویژه قرار دارد ، چرا که با طی کردن فقط یک ساعت به پایتخت کشور و استان های سمنان ، قم و کرج دسترسی خواهند داشت و می طلبد که ما در مجموعه شهرداری ورامین بتوانیم بستر را برای این مهم فراهم سازیم و امید است با حضور جناب آقای محمدرضا حیدری در حوزه معاونت سرمایه گذاری ورامین بیش از گذشته فعالیت داشته باشیم.
در ادامه جلسه محمدرضا حیدری ضمن تشکر از شهردار ورامین اظهار کرد: نکته ای که شهردار محترم در خصوص موقعیت جغرافیایی اشاره کردند کاملاً صحیح است و مازاد بر آن باید اشاره کرد که در حال حاضر با وجود فرزندان دشت ورامین در مهمترین سکان های اجرایی کشور بستر برای تحول عظیم در حوزه سرمایه گذاری فراهم است که می طلبد با اتحاد و همدلی که در بین مسئولان شاهد آن هستیم ، بتوانیم با معرفی ظرفیت های شهر ورامین زمینه حضور مفید و حداکثری سرمایه گذاران را در منطقه شاهد باشیم.
معاون شهردار ورامین با اشاره به لزوم همکاری کلیه اعضای شورای معاونین شهرداری افزود: یک سرمایه گذار داشته‌ی خود را در منطقه‌ای سرازیر خواهد کرد که نظم شهری را مشاهده کند و جذب حسنات آن شهر شود ؛ وقتی شهرداری در حوزه خدمات شهر ، فضای سبز ، زیباسازی و فضای بصری ، شهرسازی ، عمران و ترافیکی موفق باشد قطعا در حوزه جذب سرمایه گذار هم موفق خواهد.

معاون سرمایه گذاری شهرداری ورامین گفت: در حال حاضر با وجود فرزندان دشت ورامین در مهمترین سکان های اجرایی کشور بستر برای تحول عظیم در حوزه سرمایه گذاری فراهم است که می طلبد با اتحاد و همدلی که در بین مسئولان شاهد آن هستیم ، بتوانیم با معرفی ظرفیت های شهر ورامین زمینه حضور مفید و حداکثری سرمایه گذاران را در منطقه شاهد باشیم.

وی گفت: امیدوار هستیم فعالیت هایی که گذشته معاون این امر در این حوزه داشته است را بتوانیم حفظ ، تقویت و تکمیل نماییم.
لازم به ذکر است ، سرپرستی خبرگزاری مهر استان تهران ، معاونت خدمات شهر شهرداری لواسان ، مشاور شهردار ، بازرس ویژه شهردار و مسئول روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ورامین از سوابق محمدرضا حیدری معاونت جدید سرمایه گذاری شهرداری ورامین می باشد.

منبع خبر