معاون شهردار تهران در صحن شورا: پل های تهران نیاز به مقاوم سازی لرزه‌ای دارند

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: مقاوم سازی پل ها شیب متفاوتی داشته است. عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اظهار کرد: ۶۶ پل تهران نیاز به مقاوم سازی لرزه ای دارند و این موضوع جز اولویت های اصلی معاونت است. وی ادامه داد: مقاوم سازی پل ها شیب متفاوتی داشته است و در سال […]

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: مقاوم سازی پل ها شیب متفاوتی داشته است.
عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اظهار کرد: ۶۶ پل تهران نیاز به مقاوم سازی لرزه ای دارند و این موضوع جز اولویت های اصلی معاونت است.
وی ادامه داد: مقاوم سازی پل ها شیب متفاوتی داشته است و در سال های ۹۰ و ۹۱ دولت برای نگهداری پل های تهران کمک کرده است، اما از سال ۹۱ تاکنون این اتفاق رخ نداده است.
شعبانی گفت: ۳۰۰ هزار میلیارد تومان باید برای ساخت پل های مورد نیاز تهران خرج کنیم البته تمام ارکان شهرداری تهران باید برای نوسازی و بهسازی پل پای کار بیاند برای مثال آبیاری قطره ای فضای سبز در کنار یک پل منجر به از بین رفتن پل می شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه نگهداری پل ها تنها بر عهده معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران نیست گفت : از سازمان زیباسازی تا سازمان بوستان ها همگی باید پای کار بیایند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به پل حافظ و پل جمهوری گفت: مطالعاتی در رابطه با برداشتن این دو پل در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به ساخت کارخانه آسفالت گفت: در بسیاری از شهر های بزرگ دنیا کارخانه آسفالت داخل شهر قرار دارد و البته آلایندگی آن ها کم است استاندارد کارخانه جدید قطعاً خوب خواهد بود.

منبع خبر