معاون شهردار تهران: مترو باید از درآمد‌های پایدار برخوردار باشد

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه صبح امروز، ۲۹ آبان ۱۴۰۱ برگزار شد. معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در سخنان خود در این مراسم با تأکید اینکه با وجود افزایش قیمت‌ها در تمامی بخش‌ها، قیمت بلیت مترو افزایش نداشته است، گفت: اگر شهروندان اطمینان داشته باشند که […]

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه صبح امروز، ۲۹ آبان ۱۴۰۱ برگزار شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در سخنان خود در این مراسم با تأکید اینکه با وجود افزایش قیمت‌ها در تمامی بخش‌ها، قیمت بلیت مترو افزایش نداشته است، گفت: اگر شهروندان اطمینان داشته باشند که با پرداخت پول بیشتر، خدمات بهتر و بیشتری دریافت می‌کنند، حتماً از آن استقبال خواهند کرد.

جلال بهرامی بر ضرورت اصلاح فرآیند‌های اداری و مالی و حذف دستورالعمل‌های دست و پاگیر به منظور سرعت بخشیدن به کار‌ها تأکید کرد و افزود: هر کجا کاری به خاطر روند طولانی مکاتبات اداری متوقف شده باشد، باید بلافاصله با ایجاد تحول آن را برطرف کنیم و نباید این موضوع، مانع تحقق خدمت به شهروندان شود.

معاون شهردار تهران، لزوم استفاده از سرمایه‌های انسانی شرکت بهره‌برداری مترو را که متشکل از نیرو‌های باتجربه و جوان و متخصص است، مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: مترو باید از درآمد پایدار برخوردار باشد و به این منظور با مشارکت بخش خصوصی می‌توانیم درآمد‌های پایدار ایجاد کنیم، ضمن اینکه به موازات آن می‌توان هزینه نگهداشت مترو را نیز کاهش داد.

گفتنی است، در مراسم مذکور که با حضور رییس و اعضای هیئت مدیره شرکت بهره‌برداری مترو برگزار شد، حکم انتصاب مسعود درستی مدیرعامل سابق شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری مترو از جانب معاون شهردار تهران به وی اعطاء شد و از خدمات حامد عباسی نامی سرپرست سابق این شرکت تقدیر به عمل آمد.

منبع خبر