معاون عمرانی وزیر کشور: مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به استان‌ها رصد می‌شود

معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: اعتبارات مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان ها به موقع تخصیص می یابد و روند اجرایی پروژه ها نیز به دقت رصد و دنبال می شود. مهدی جمالی نژاد شامگاه پنجشنبه یکم دی در جریان بازدید از پروژه های سفر اول رئیس جمهور […]

معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: اعتبارات مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان ها به موقع تخصیص می یابد و روند اجرایی پروژه ها نیز به دقت رصد و دنبال می شود.
مهدی جمالی نژاد شامگاه پنجشنبه یکم دی در جریان بازدید از پروژه های سفر اول رئیس جمهور به خوزستان در مناطق ایذه، باغملک و اهواز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مصوبات سفر اول رئیس جمهور به خوزستان سرعت مناسبی دارد و خوشبختانه با تخصیص اعتبارات موردنیاز، خللی در روند اجرایی آن ها پیش نیامده است.
وی گفت: بر اساس برنامه ریزی ها، همه مصوبات سفر اول رئیس جمهور قبل از آغاز دور دوم سفر هیئت دولت به سرانجام خواهد رسید و در خدمت مردم قرار خواهد گرفت.
جمالی نژاد ابراز امیدواری کرد با تعامل، هم افزایی مجموعه دولت و مجلس شورای اسلامی و همچنین تخصیص اعتبارات لازم، هیچ پروژه ای به دلیل نبود اعتبار متوقف نشود و حتی روند اجرایی آن ها کند نشود.
معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در ادامه افزود: هر هفته، پروژه های متعددی در کشور افتتاح می شود و بهره برداری از طرح ها اختصاص به هفته دولت یا دهه فجر انقلاب اسلامی ندارد.
به گفته وی، در هفته دولت، ۱۵ هزار پروژه در سراسر کشور با اعتبار ۱۴۰ هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید که بخش اعظم آن ها از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان ها بوده است.
تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت است
جمالی نژاد گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت دولت است و مجموعه وزارت راه و شهرسازی نیز در این مسیر حرکت می کنند تا طرح های نیمه تمام به سرانجام برسد و در دسترس مردم قرار گیرد.
وی با ابراز رضایت از مجموعه کاری شهرداری ها که در بسیاری از طرح های زیربنایی مشارکت دارند، افزود: برای نمونه، شهرداری شهر ملاثانی خوزستان با وجود آنکه ساخت وساز جزو وظایفش نبود، توانست در مدت کوتاهی استخر سرپوشیده این شهر را با اعتباری بیش از ۹۱ میلیارد ریال به سرانجام برساند.
گفتنی است معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در بازدید از پل در دست ساخت عنافچه که مرکز شهرستان باوی را به مناطق روستایی آن متصل خواهد کرد، گفت: با پیگیری وزیر راه و شهرسازی، روند اجرایی این طرح زیربنایی سرعت خواهد گرفت.

منبع خبر