معاون فنی و عمرانی شهردار قم خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه مادر آتش‌نشانی قم تا پایان امسال

معاون فنی و عمرانی شهردار قم با اشاره به احداث ایستگاه مادر آتش‌نشانی این کلان‌شهر در بلوار پیامبراعظم(ص) گفت: فاز یک این ایستگاه به‌عنوان یکی از بزرگترین ایستگاه‌های آتش‌نشانی کشور در زمینی به مساحت ۸۶۰۰ مترمربع و با اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد تومان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی […]

معاون فنی و عمرانی شهردار قم با اشاره به احداث ایستگاه مادر آتش‌نشانی این کلان‌شهر در بلوار پیامبراعظم(ص) گفت: فاز یک این ایستگاه به‌عنوان یکی از بزرگترین ایستگاه‌های آتش‌نشانی کشور در زمینی به مساحت ۸۶۰۰ مترمربع و با اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد تومان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با بیان اینکه اقدامات عمرانی احداث ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی قم در حال رسیدن به مراحل پایانی است، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این ایستگاه، تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی قم به ۲۵ ایستگاه می‌رسد که با توجه به جمعیت کلان‌شهر قم، وضعیت استانداردی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: مجتمع فرهنگی ورزشی شهرک پردیسان به همراه ساختمان جدید شورای اسلامی شهر قم نیز از طرح‌های مهم عمرانی است که امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهردار قم خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی ورزشی منطقه هشت با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی و صرف اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی با سرعت در حال تکمیل است و تمام تجهیزات مورد نیاز آن خریداری‌شده است.

وی ادامه داد: ساختمان جدید شورای اسلامی شهر نیز با ۱۴ میلیارد تومان اعتبار در حال احداث است که تاکنون پیشرفت بالای ۷۰ درصدی داشته است و در سال‌ جاری افتتاح می‌شود.

منبع خبر