معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خبر داد: رضایت ویژه ی فرمانداران استان از عملکرد شهرداران در انتخابات

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با قدردانی از همکاری شهرداران استان در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: باعث خرسندی است که فرمانداران استان نیز از عملکرد شهرداران در انتخابات رضایت ویژه داشتند و از این بابت قدردان شهرداران استان هستیم. به گزارش خبرگزاری شهرداری […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با قدردانی از همکاری شهرداران استان در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: باعث خرسندی است که فرمانداران استان نیز از عملکرد شهرداران در انتخابات رضایت ویژه داشتند و از این بابت قدردان شهرداران استان هستیم.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” مهران زینلیان همچنین با اشاره به هفته ی درختکاری و اهمیت حفظ و ارتقاء محیط زیست در سراسر کشور اظهار کرد: طرح ملی و بین‌المللی کاشت نهال دنبال می‌شود و در استان اصفهان نیز مُصر هستیم سهم استان در این طرح به صورت کامل اجرا شده و و در اختیار نسل آینده قرار بگیرد.
وی توجه به اقلیم اصفهان در انتخاب نوع درختان را ضروری دانست و تصریح کرد: در اجرای طرح کاشت درخت نخست به میزان آب‌بر بودن درختان توجه می‌شود تا درختانی که کمترین میزان مصرف آب را دارند انتخاب شوند.
وی همچنین با بیان اینکه شهرداران در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم هستند، گفت: از این بابت قدردان شهردارانی هستیم که در میدان خدمت و در میان مردم حضور دارند و کمبودهای شهر را به استان منعکس می‌کنند.
فضاسازی شهری با توجه به تلاقی ماه رمضان و ایام نوروز انجام شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ضمن تأکید بر آمادگی شهرداران در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، گفت: فضاسازی های شهری باتوجه به این دو موضوع مهم انجام شود زیرا هدف گذاری اصفهان جذب ۱۰ درصد گردشگر در ایام نوروز نسبت به سال گذشته است و نقش شهرداران در این موضوع بی بدیل است.
زینلیان افزود: میزان جذب گردشگر و رضایتمندی گردشگران توسط اداره کل میراث فرهنگی استان رصد خواهد شد از این رو شهرداران در ایام پیش‌رو بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.
وی ادامه داد: باتوجه به سفرهای نوروزی، بایستی اصلاح نقاط حادثه‌خیز در شهرها در دستور کار قرار بگیرد و همچنین سراسر شهرها بالاخص سیما و منظر شهری از هرگونه آلودگی و نخاله حذف شود.
ارزیابی شهرداران در دستور کار دفتر شهری استانداری است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اظهار کرد: ارزیابی شهرداران نیز در دستور کار دفتر شهری استانداری است و تلاش شهرداران در این مناسبت‌ها نیز در ارزیابی لحاظ خواهد شد.
زینلیان عنوان کرد: هدف از ارزیابی، اخذ نمره توسط شهرداری‌ها نیست بلکه با ارزیابی صحیح می‌توانیم میزان عملکرد شهرداران و خلاء های خدمت رسانی را احصا و درصدد رفع آنها تلاش کنیم.
وی همچنین با اشاره به تلاش دفتر شهری استانداری در ارتقاء ظرفیت و توانمندی شهرهای استان بیان کرد: در این راستا در روزهای گذشته بیش از ۱۰۹ دستگاه شاسی میان ۶۰ شهرداری استان توزیع شد و شهری در استان نیست که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون دستگاه شاسی دریافت نکرده باشد.
زینلیان ادامه داد: این دستگاه‌ها در حوزه آتش نشانی، حمل زباله و … مورد استفاده قرار خواهند گرفت و درصدد هستیم تا ۴۰ دستگاه شاسی دیگر نیز برای شهرداری‌های استان دریافت کنیم.