معبر دسترسی به باغ بهشت همدان افتتاح شد

پنجشنبه طی مراسمی با حضور شهردار همدان، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان، شهردار منطقه ۳ و مدیران شهری معبر دسترسی به آرامستان همدان مورد بهره برداری قرار گرفت. شهردار همدان در این مراسم با اشاره به اینکه این پروژه در حالت عادی به شش ماه زمان برای طراحی و احداث نیاز داشت، گفت: […]

پنجشنبه طی مراسمی با حضور شهردار همدان، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان، شهردار منطقه ۳ و مدیران شهری معبر دسترسی به آرامستان همدان مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهردار همدان در این مراسم با اشاره به اینکه این پروژه در حالت عادی به شش ماه زمان برای طراحی و احداث نیاز داشت، گفت: پروژه معبر دسترسی به باغ بهشت همدان با کار جهادی شهرداری منطقه ۳ طی دو هفته احداث و افتتاح شد.

سید مسعود حسینی با اشاره به اینکه سال آینده مأموریت اصلی مدیریت شهری اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، اظهار کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی رقم خوبی برای پروژه‌های عمرانی سال آینده پیش بینی کرده ایم.

وی پروژه‌هایی مانند دو پل غیر همسطح شهید همدانی و قدیر، بازار سینا و پارکینگ آقاجانی بیگ را اولویت شهرداری برای اتمام دانست و عنوان کرد: این پروژه‌ها در سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسند.

حسینی ادامه داد: با وجود پروژه‌های بزرگ نباید از طرح‌های کوچک مانند احداث معابر، پارک‌ها، زیباسازی شهر و… غافل شویم و این پروژه‌ها نیز از ابتدای سال آینده در دستور کار قرار می‌گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در ادامه با اشاره به اینکه پروژه معبر دسترسی به باغ بهشت با اقدام جهادی و برنامه ریزی خوب مدیر شهرداری منطقه ۳ اجرا و احداث شد، بیان کرد: این پروژه هدیه‌ای برای مردم همدان است.

معبر دسترسی به باغ بهشت همدان افتتاح شد

سید محمود مسگریان اولویت مدیریت شهری در سال ۱۴۰۱ را اتمام پروژه‌های نیمه تمام عنوان کرد و گفت: علاوه بر این انجام طرح‌های جاری نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی جهادی شهردار همدان باعث شده دیگر ارگان‌ها هم ورود خوبی در این زمینه داشته باشند، تصریح کرد: تندیس شهید گمنام در مجاورت این معبر کار فاخری است و از دست اندرکاران این اقدام ارزشمند قدردانی می‌کنیم.

شهردار منطقه ۳ همدان نیز در ادامه بیان کرد: پیش بینی می‌شد با توجه به کاهش آمار کرونا امسال با تعداد زیادی از زائران اهل قبور مواجه شویم و به همین دلیل برای تردد آسان شهروندان مسیر ۳۵ متری دسترسی به باغ بهشت در اسفند ماه آغاز و ظرف ۱۵ روز به اتمام رسید.

محمدرضا فیضی منش ضمن قدردانی از عوامل شهرداری برای تکمیل سریع این پروژه، عنوان کرد: اولویت شهرداری تأمین رضایت شهروندان و ارائه خدمت صادقانه به آنها است.

منبع خبر