معرفی بیش از ده پروژه شاخص شهرداری منطقه ۸ تهران در نمایشگاه شهر آفتاب

شهردار منطقه ۸ تهران با حضور در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری از غرف این نمایشگاه بازدید کرد و از بهره برداری، اجرا و اتمام بیش از ده پروژه شاخص شهرداری منطقه۸ خبر داد. فاطمه تنهایی از دستاورد‌های هجدهمین دوره نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری، شهر هوشمند، مدیریت […]

شهردار منطقه ۸ تهران با حضور در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری از غرف این نمایشگاه بازدید کرد و از بهره برداری، اجرا و اتمام بیش از ده پروژه شاخص شهرداری منطقه۸ خبر داد.
فاطمه تنهایی از دستاورد‌های هجدهمین دوره نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری، شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلات و صنایع وابسته در سال ۱۴۰۱ دیدن کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ده پروژه عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی و خدمات شهری در منطقه۸ بهره برداری، اجرا و به اتمام رسیده است.
وی  با بیان اعتبار ابلاغی پروژه‌های غیر مستمر در سال ۱۴۰۱ افزود: شش ماه نخست سال در پروژه‌های احداث بوستان مهتاب در محله سبلان  احداث پل عابر پیاده نوروزی فرد و بهسازی کلیساهای سطح منطقه پیشرفت صد درصدی داشته‌ایم.
شهردار منطقه ۸ ادامه داد: پیشرفت فیزیکی احداث و توسعه پایانه و پارک‌سوارهای برون شهری سه‌راه تهران‌پارس هشتادوهفت درصد، پروژه پارکینگ شهید مدنی هفتادویک درصد و احداث مخزن و تصفیه خانه مکانیزه نیز شاهد پیشرفت شصت‌وهفت درصدی هستیم.
تنهایی با اشاره به اینکه در ادامه پروژه‌های احداثی غیرمستمر تملک ملک حمام مرمر، احداث بوستان در زمینی به مساحت هزاروصد متر مربع در یکی از محله کم‌برخوردار آغاز می‌شود تا این  قسمت از نقطه بی‌دفاع شهری ، فضایی برای بازی کودکان و گذراندن اوقات فراغت شهروندان باشد.
در این نمایشگاه که با سه سالن میزبان شرکت‌کنندگان بود شهردار منطقه۸ با ضمن  بازدید از غرفه ها در جریان آخرین دستاورد‌ها و ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف شهری قرار گرفت و همچنین با اولین گروه بانوان آتش‌نشان دیدار کرد.
به گزارش آریا، هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری با محوریت شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین الات و صنایع وابسته از ۲۷ تا ۳۰ در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب با حضور شهرداری مناطق ۲۲گانه و هفتاد تولیدکننده داخل و شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد.

منبع خبر