معرفی و گرامیداشت «‌تهرانِ‌ جان‌»

به مناسبت فرا رسیدن هفته تهران برای آشنایی شهروندان با این کهنه پایتخت ایرانی و جاذبه های تاریخی و گردشگری آن، ویژه برنامه های فرهنگی و هنری با شعار تهرانِ جان از سوی شهرداری منطقه ۱۱ اجرا می شود. به گزارش مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ با اعلام این خبر در باره برنامه های تدارک دیده شده […]

به مناسبت فرا رسیدن هفته تهران برای آشنایی شهروندان با این کهنه پایتخت ایرانی و جاذبه های تاریخی و گردشگری آن، ویژه برنامه های فرهنگی و هنری با شعار تهرانِ جان از سوی شهرداری منطقه ۱۱ اجرا می شود.
به گزارش مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ با اعلام این خبر در باره برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت هفته تهران گفت : منطقه۱۱ تهران با دربرگیری بخشی از پهنه حصار ناصری دارای بافت تاریخی ویژه ای از شهر است که همه ساله در مناسبت های مختلف توانستیم با بهره گیری از این فرصت مردم را با تاریخ این بافت آشنا کنیم.
به گفته محدثه ذوالفقاری ، برگزاری مسابقه نقاشی سیاه قلم از المان های اماکن تاریخی، مسابقه عکس خانواده ما و تهران با محوریت ثبت تصاویر خانوادگی در اماکن تاریخی، طراحی qr کد در بستر سایت منطقه۱۱ برای معرفی بافت تاریخی، تولید پادکست های قصه تهران، انتشار مستندهای می نیمال قصه های تهران، تولید و انتشار عکس نوشت های ویژه معرفی بافت تاریخی تهران از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده است.
ذوالفقاری در ادامه درباره دیگر برنامه های فرهنگی این هفته تاریخی افزود : انتشار نشریه الکترونیکی تصویری ویژه هفته تهران از مجموعه ها و خیابان های تاریخی و برپایی نمایشگاه عکس از اماکن تاریخی در ساختمان های اداری منطقه، با هدف معرفی بافت تاریخی منطقه ۱۱ اجرا می شود.
مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ در پایان استفاده از ظرفیت هاو پیام رسان ها و شبکه های مجازی داخلی را از دیگر اهداف اجرای این برنامه های فرهنگی عنوان کرد و توضیح داد : اطلاعیه های مسابقات ویژه این هفته در سطح شهر با نصب بنرهای پرتابلی اطلاع رسانی می شود و همچنین شهروندان می توانند با مراجعه به صفحات مجازی و سایت منطقه۱۱ از آخرین اطلاعات و اخبار اقدامات این منطقه مطلع شوند.

منبع خبر