معرفی ۵۶ پروژه شاخص بهره برداری شده در ۹ ماه اخیر شهرداری منطقه ۲ تهران

علی طهماسبی مدیر روابط عمومی منطقه ۲ شهرداری تهران در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران به بلدیه آنلاین گفت: با استفاده از ابزارهای اطلاعاتی نوین و با لوگو و دیزاین استودیو دو محل تولید برنامه های آموزشی،تبلیغاتی و خبری شهرداری منطقه ۲ در این استودیو غرفه خود را در نمایشگاه برپا کردیم. […]

علی طهماسبی مدیر روابط عمومی منطقه ۲ شهرداری تهران در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران به بلدیه آنلاین گفت: با استفاده از ابزارهای اطلاعاتی نوین و با لوگو و دیزاین استودیو دو محل تولید برنامه های آموزشی،تبلیغاتی و خبری شهرداری منطقه ۲ در این استودیو غرفه خود را در نمایشگاه برپا کردیم.

وی گفت: معرفی ۵۶ پروژه شاخص بهره برداری شده در ۹ ماه اخیر ، معرفی پروژه های در دست اقدام و فرصت های سرمایه گذاری از برنامه های این غرفه بود که به صورت تورهای مجازی ۳۶۰ درجه ای به بازدیدکنندگان بویژه مهمانان خارجی عرضه شد.

 مدیر روابط عمومی منطقه ۲ شهرداری تهران افزود: در بحث خواهرخواندگی با توجه به قرارگیری سفارت نیکاراگوا در منطقه ۲ تهران و به احترام خواهرخواندگی ماناگوا با تهران پرچم این کشور را در غرفه منطقه ۲ نمایش دادیم.

منبع خبر