مناسب‌سازی ۶۴هزار متر مربع از معابر پرتردد منطقه ۱۴ تهران

۶۴ هزار متر مربع از معابر منطقه ۱۴ دارای آسفالت ناهموار و فرسوده بود که در مهر و آبان ماه سال جاری بهسازی و مناسب سازی شد. شهردار منطقه۱۴تهران از اجرای عملیات روکش آسفالت در معابر اصلی و فرعی منطقه به منظور بهسازی و مناسب سازی محله ها و محورهای عبوری خبر داد و گفت: […]

۶۴ هزار متر مربع از معابر منطقه ۱۴ دارای آسفالت ناهموار و فرسوده بود که در مهر و آبان ماه سال جاری بهسازی و مناسب سازی شد.
شهردار منطقه۱۴تهران از اجرای عملیات روکش آسفالت در معابر اصلی و فرعی منطقه به منظور بهسازی و مناسب سازی محله ها و محورهای عبوری خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۶۴ هزار متر مربع از معابر و سطوح در محله های منطقه تراش، روکش مکانیزه، دستی و لکه گیری شد.
محمدامین سالاری پور در این باره افزود: بهسازی و مناسب سازی محورها و معابر منطقه در راستای پاسخگویی مناسب به درخواست های شهروندان و برای روان سازی عبور و مرور شهری است که از مهر ماه شروع شده و تا کنون در حال اجراست.
وی همچنین از جمع آوری انهار قدیمی و سر پوشیده کردن انهار جدید، نصب پل سنگدالی برای عابر پیاده، مرمت و بهسازی جداول و کفپوش پیاده رو ها، جدول گذاری و لکه گیری معابر به عنوان سایر اقدامات اجرایی در نواحی نام برد و افزود: تاکنون با اجرای فاز اول بخش قابل توجهی از معابر فرعی در محله ها مورد تعویض و مرمت جداول قرار گرفته است و تلاش کردیم که با ساماندهی معابر و خیابان های سطح منطقه۱۴ به مطالبات مهم شهروندان جامه عمل بپوشانیم.

منبع خبر