مهار حریق گسترده انبارضایعات کارتن در سه راه خرمشهر توسط آتش نشانان

به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری که در محل آتش سوزی حاضر و مستقیم بر اجرای عملیات نظارت می کرد ، بیان داشت: بیست و نهم مرداد ماه سال جاری ساعت ۱۳ و ۵۵ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵سازمان، خبر آتش سوزی انبار ضایعات […]

به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری که در محل آتش سوزی حاضر و مستقیم بر اجرای عملیات نظارت می کرد ، بیان داشت: بیست و نهم مرداد ماه سال جاری ساعت ۱۳ و ۵۵ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵سازمان، خبر آتش سوزی انبار ضایعات کارتن در سه راه خرمشهر ورودی جاده حمیدیه اطلاع رسانی شد.
وی به اعزام ۶ دستگاه خودرو اطفا حریق و امدادی و سه دستگاه تانکر آبرسان از سوی ستاد فرماندهی سازمان اشاره و اظهار کرد: ماموران آتش نشانی در محل حادثه با دود غلیظ و شعله های حریق گسترده مواجه شدند.
قنبری تصریح کرد: آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی، ایمن سازی محل و استفاده از لوله های آبرسان شعله های آتش را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد؛ علت آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.