مهلت ارسال آثار نهمین جشنواره آموزش و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی تا ۳۰ آبان تمدید شد

رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از تمدید مهلت ثبت و ارسال آثار پژوهشی ‘نهمین جشنواره پژوهش، آموزش در مدیریت شهری و روستایی’ تا ۳۰ آبان ماه خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، اسماعیل زیارتی نصرآبادی با بیان […]

رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از تمدید مهلت ثبت و ارسال آثار پژوهشی ‘نهمین جشنواره پژوهش، آموزش در مدیریت شهری و روستایی’ تا ۳۰ آبان ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، اسماعیل زیارتی نصرآبادی با بیان خبر فوق گفت: شهرداری ها، دهیاری ها و استانداری ها برای ثبت آثار می بایست از طریق سایت اینترنتی جشنواره به نشانی ir.tehran.tuf://https در مهلت تعیین شده، اقدام نمایند.
وی یادآور شد: نهمین جشنواره آموزش و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی با دو محور ویژه « شهرهادی دانش محور و کارآفرین» و « تمدن اسلامی– ایرانی و عدالت شهری» و ۹ محور تخصصی حوزه های مدیریت شهری به صورت مشترک با چهاردهمین دوره جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری (مجمع شهری تهران) و با مشارکت شهرداری تهران ۲۸ آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

منبع خبر