موافقت شورای شهر بوشهر برای خرید ۱۴ اتوبوس

رئیس شورای شهر بوشهر از موافقت شورا با خرید ۱۴ دستگاه اتوبوس جهت ناوگان حمل و نقل شهری خبر داد. وحید نیک روش ظهر روز دوشنبه ۱۱ مهر با بیان اینکه در راستای بهبود ناوگان حمل و نقل عمومی دورن شهری، قرارداد تامین دو هزار دستگاه اتوبوس از سوی وزارت کشور با یک خودروسازی داخلی […]

رئیس شورای شهر بوشهر از موافقت شورا با خرید ۱۴ دستگاه اتوبوس جهت ناوگان حمل و نقل شهری خبر داد.

وحید نیک روش ظهر روز دوشنبه ۱۱ مهر با بیان اینکه در راستای بهبود ناوگان حمل و نقل عمومی دورن شهری، قرارداد تامین دو هزار دستگاه اتوبوس از سوی وزارت کشور با یک خودروسازی داخلی منعقد شده است، اظهار کرد: ماه گذشته تعدادی از اتوبوس‌ها به کلانشهرها واگذار شده است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس شهرداری بندر بوشهر نیز درخواست خود را به سازمان شهرداری‌ها ارسال کرد که با واگذاری ۱۴ اتوبوس موافقت بعمل آمد که مقرر شد ۷۵ درصد هزینه تأمین اتوبوس‌ها بر عهده دولت و ۲۵ درصد آن برعهده شهرداری باشد.

رئیس شورای شهر بوشهر ادامه داد: از همین رو شورا با لایحه شهرداری جهت خرید ۱۴ دستگاه اتوبوس به مبلغ ۱۸۰میلیارد ریال موافقت کرد و مصوبه شورا بعد از تائید در کمیته انطباق فرمانداری جهت اجرا به شهرداری ابلاغ شد.

رئیس شورا تصریح کرد:تقویت ناوگان حمل و نقل درون شهری و تسهیل آمد و شد شهروندان از برنامه‌های جدی شورای ششم است که علاوه بر خرید اتوبوس جدید بهسازی ناوگان نیز در دستور کار قرار دارد که پنج دستگاه اتوبوس بهسازی شده وارد خط شده است.

نیک روش گفت: ان‌شاءالله بتوانیم با اقداماتی که در حوزه حمل و نقل در حال انجام است شاهد ارتقای کیفیت حمل ونقل عمومی و سهولت خدمت رسانی به شهروندان باشیم.

منبع خبر