موفقیت شهرداری منطقه ۹ تهران در کسب رتبه نخست درآمدهای نقدی و غیرنقدی در بین مناطق

شهردار منطقه ۹ تهران گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ و در مجموع در بازه زمانی هشت ماهه تاکنون، موفق به کسب رتبه نخست در درآمدهای نقدی، غیر نقدی و مجموع درآمدها، در بین مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران شده ایم. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: منطقه […]

شهردار منطقه ۹ تهران گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ و در مجموع در بازه زمانی هشت ماهه تاکنون، موفق به کسب رتبه نخست در درآمدهای نقدی، غیر نقدی و مجموع درآمدها، در بین مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران شده ایم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: منطقه ۹ جز مناطق کم برخوردار در شهر تهران با بیش از ۵۰ درصد سطح اشغال توسط فرودگاه مهرآباد، پادگان جی و سایر املاک نظامی می باشد.
او در ادامه افزود: با توجه به اینکه ۵۷ درصد از املاک محدوده در بافت فرسوده قرار دارد، این موضوع نشان از منابع بسیار پایین درآمدی در بین مناطق شهر تهران است.
شهردار منطقه ۹ در خاتمه با اشاره به محدودیت های مذکور در غرب پایتخت تاکید کرد: تحقق ۱۱۲ درصدی درآمدهای نقدی تا پایان هفته سی و چهارم، با برنامه ریزی های انجام شده و با تاکید بر مشارکت حداکثری مودیان و استفاده از تمامی ظرفیت های درآمدی منطقه ۹ صورت گرفته است.

منبع خبر