میزبانی موکب های فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از عزاداران حسینی

موکب های فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با خدماتی چون خطاطی، نقاشی، عکاسی، مشاوره و … میزبان عزاداران اربعین حسینی در مسیر پیاده روی از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) هستند. محبوبه ابوطالبی، مسئول غرفه عفاف و حجاب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: در این غرفه خدماتی که به زائران ارائه […]

موکب های فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با خدماتی چون خطاطی، نقاشی، عکاسی، مشاوره و … میزبان عزاداران اربعین حسینی در مسیر پیاده روی از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) هستند.

محبوبه ابوطالبی، مسئول غرفه عفاف و حجاب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: در این غرفه خدماتی که به زائران ارائه می‌دهیم، شامل خطاطی با عناوین مذهبی، نقاشی با مضامین عاشورایی و اربعین، عکاسی با پوشش اسلامی، ختم صلوات، ختم قرآن کریم، مشاوره روان‌شناسی با مبانی اسلامی است.
محبوبه ابوطالبی ادامه داد: ما با پس‌زمینه عاشورایی و واقعه اربعین با لباس‌های عاشورایی و تعزیه از زائران عکس می‌گیریم و از طریق تلگرام فایل عکس را ارسال می‌کنیم. از طرفی، همزمان کار خطاطی انجام می‌شود و به بازدید‌کنندگان غرفه داده می‌شود.
مسئول غرفه عفاف و حجاب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه از صبح چندین بار قرآن ختم می‌شود، افزود: چند صد هزار‌بار صلوات فرستاده شده است. از غرفه‌ها استقبال چشمگیری شده که فکرش را نمی‌کردیم.