نائب رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان:

می توان از فرصت های علمی در جهت بهره وری اقتصادی و اقتصاد دریا پایه استفاده کنیم

نائب رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان: می توانیم از این فرصت های علمی در جهت بهره وری اقتصادی و اقتصاد دریا پایه استفاده کنیم و از ظرفیت های ایده پردازان،نخبگان و مخترعین به نحو مطلوب استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین_هرمزگان _ حسن روحانی تازیانی ،نائب رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان در مراسم اولین جشنواره ملی خلیج‌فارس که با هدف شناسایی مخترعین و معرفی به سرمایه گذاران در سالن همایش اتاق بازرگانی هرمزگان برگزار شد ضمن گرامیداشت روز ملی خلیج فارس،اظهار داشت: گرامی می دارم یاد و روز ملی خلیج‌فارس و امیدوارم همیشه خیر و برکت آن نثار مردم هرمزگان باشد.

روحانی تازیانی به فرصت های علمی پیش رو در جهت بهره وری اقتصادی و اقتصاد دریا پایه اشاره کرد و افزود:  ما می توانیم از  فرصت های علمی در جهت بهره وری اقتصادی و اقتصاد دریا پایه استفاده کنیم .

وی به همکاری دانشگاه های هرمزگان  اشاره کرد و در ادامه افزود: از تمام دانشگاه های استان هرمزگان که تمایل به همکاری در حوزه های تخصصی دریایی ، اقتصاد دریا پایه و صنایعی که در استان در حال شکل گیری است دارند درخواست همکاری داریم تا بتوانیم به امید خدا از ظرفیت های همین ایده پردازان ، نخبگان و مخترعین به نحو مطلوب استفاده کنیم .