شربیانی تاکید کرد؛

نام‌گذاری پل دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از بزرگراه آوینی به نام یکی از شهدای مدافع حرم شهرری

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: درخواست دادیم تا پل دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از بزرگراه شهید آوینی به نام یکی از شهدای مدافع حرم شهرری نام‌گذاری بشود. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از خبرنگار شهر؛ پروژه بهره برداری از «دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از […]

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: درخواست دادیم تا پل دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از بزرگراه شهید آوینی به نام یکی از شهدای مدافع حرم شهرری نام‌گذاری بشود.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از خبرنگار شهر؛ پروژه بهره برداری از «دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از بزرگراه شهید آوینی» و «رونمایی از ناوگان ماشین آلات سنگین» معاونت فنی و عمرانی در صد و شانزدهمین پویش امید و افتخار در روز -شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳- با حضور مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، مهدی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، شربیانی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران و مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و برگزار شد.
جعفر بندی شربیانی، عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در این مراسم گفت: این افتتاحیه و این دسترسی که امروز بهره برداری می‌شود یک تکه از پازل کلی فکری دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران برای جنوب تهران و شهرری است.
وی اظهار کرد: امروز که این اتفاق می افتد همکاران ما در محور شهید رجایی و باقرشهر در تلاش برای بهره برداری از یک پل هستند که در ترافیک بهشت زهرا موثر است. در کهریزک نیز در تلاش برای بهره برداری از پروژه ای هستند که در ایام پایانی سال این منطقه را دچار ترافیک می‌کند.
این عضو شورای شهر تهران بیان داشت: یکی از موضوعات مهمی که در دوره های مختلف به آن اشاره شده اولویت دادن به جنوب تهران و شهرری است زیرا عدم رفع نیازهای این محدوده یک شکاف تاریخی با اقصی نقاط دیگر تهران ایجاد کرده است. ما در این منظومه فکری هدف گذاری کردیم که بخشی از آن ها را با همین طرح‌های در حال اجرا عملیاتی کنیم.
وی ادامه داد: چیزی که سالیان سال است که جزو مطالبات مردم است پدیده نشتی تهران در حوزه های مختلف و سرریز جمعیتی پایتخت به شهرری است. باید این اتفاق را با تخصیص اعتبارات مضاعف نسبت به  آنچه در قبل اتفاق می افتاد، جبران کنیم.
شربیانی با بیان اینکه مقوله عدالت از مولفه های بسیار مهم انقلاب اسلامی است که باید به آن توجه کرد، اضافه کرد: درخواست دادیم تا این پل به نام یکی از شهدای مدافع حرم شهر ری نام گذاری بشود.
عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: ۸۰۰ میلیارد اعتبار نقدی و ۱۷۰ میلیارد اعتبار غیر نقد در سال جاری به شهرداری منطقه ۲۰ اخصیص یافته است. اگر ۶۰ درصد این درآمدها در توسعه و آبادانی این منطقه هزینه بشود عددی که شهرداری تهران هزینه می‌کند از این عدد بالاتر است و عدد هزینه از درآمد بالاتر است.
وی ادامه داد: توصیه ما به عنوان نماینده مردم تهران و خصوصا مردم منطقه ۲۰ به دولت این است که در تقسیمات بخشی از شهرری با مطالعات دقیق تر و توجه به جوانب دقیق عمل کنند.