ناوگان اتوبوس‌رانی شهری سبزوار بهسازی شد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: ۱۲ دستگاه از ناوگان اتوبوس‌های شهری این شهر با تسهیلات دولت و مساعدت شهرداری بازسازی و بهسازی شد. مجید استیری اظهار داشت: هم اینک ۶۶ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی این شهر فعالیت دارد که فرایند نوسازی ۹ اتوبوس دیگر نیز آغاز شده است. […]

مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: ۱۲ دستگاه از ناوگان اتوبوس‌های شهری این شهر با تسهیلات دولت و مساعدت شهرداری بازسازی و بهسازی شد.

مجید استیری اظهار داشت: هم اینک ۶۶ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی این شهر فعالیت دارد که فرایند نوسازی ۹ اتوبوس دیگر نیز آغاز شده است.

وی تصریح کرد: بازسازی و بهسازی اتوبوسهای شهری شامل آماده سازی در قالب تعمیر اساسی موتور، تعمیر، بهسازی اتاق و صندلی، بدنه و شیشه های آن می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سبزوار افزود: ۱۴ خط شهری اتوبوس واحد در این شهر برقرار است و میانگین فاصله زمانی رسیدن اتوبوس به ایستگاهها در خطوط شهری ۱۵ تا ۳۰ دقیقه است.

استیری ادامه داد: به طور میانگین روزانه حدود ۱۰ هزار شهروند سبزواری از طریق ۶۶ دستگاه ناوگان عمومی اتوبوسرانی در نقاط مختلف شهر سبزوار جا به جا می شوند.

۸۰۰ هکتار از گستره سه هزار و ۷۵۴ هکتاری شهر سبزوار سکونتگاه غیررسمی یا حاشیه این شهر است و محدوده شرق کال عیدگاه، بزرگترین کانون اسکان غیررسمی شهر سبزوار هم از نظر جمعیت و هم وسعت محسوب می‌شود.

شهر ۲۴۷ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع خبر