نخستین تقاطع غیر همسطح کمربندی شمالی اسلامشهر زیر بار ترافیک رفت

شهردار اسلامشهر از بهره برداری نخستین تقاطع غیر همسطح کمربندی شمالی اسلامشهر بنام “پل شهید بیضایی” خبر داد. محسن حمیدی شهردار اسلامشهر در حاشیه بهره برداری از پل شهید بیضایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز ضلع شرقی پل احمدآباد مستوفی به نام شهید مدافع حرم محمودرضابیضایی در تقاطع غیر همسطح یکی از تقاطع […]

شهردار اسلامشهر از بهره برداری نخستین تقاطع غیر همسطح کمربندی شمالی اسلامشهر بنام “پل شهید بیضایی” خبر داد.

محسن حمیدی شهردار اسلامشهر در حاشیه بهره برداری از پل شهید بیضایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز ضلع شرقی پل احمدآباد مستوفی به نام شهید مدافع حرم محمودرضابیضایی در تقاطع غیر همسطح یکی از تقاطع های غیر مسطح کمربندی شمالی اسلامشهر به زیر بار ترافیک می‌رود.
وی افزود: عملیات عمرانی این پل پس از ۴۵ روز با مصرف ۵۰۰ متر مکعب بتن، ۸۰ تن میلگرد به طول ۸۰ متر و عرض ۲۰ متر انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.
شهردار اسلامشهر با اشاره به اینکه فعالیت‌های عمرانی سطح شهر همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: پروژه اصلاح هندسی محور آیت الله سعیدی حد فاصل خیابان قدس رضوی تا نگارستان به طول ۳۵۰ متر و عرض ۸ متر نیز پس از یک ماه فعالیت عمرانی امروز به اتمام رسید.
حمیدی گفت: در این عملیات عمرانی برخی تاسیسات برقی در معبر جابجا شد و همچنین اصلاح هندسی و سر جزیره در ابتدای خیابان نواب نیز انجام و برای استفاده شهروندان به زیر بار ترافیک رفت.
گفتنی است در این شرایط اقتصادی که فعالیت های عمرانی در بسیاری از شهرهای کشور تعطیل شده، شهر اسلامشهر به کارگاه عمرانی تبدیل و پروژه‌های نیمه تمام شهری با قدرت و جدیت دنبال می‌شود.

منبع خبر