نخستین جشنواره نمانام (برند) های روستایی ۱۲ تا ۱۴ تیر برگزار می شود

نخستین جشنواره نمانام های (برند) روستایی با حضور جمعی از شرکتهای دانش بنیان و کار افرینان برتر روستایی و محصولات نمانام روستایی طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ تیرماه در مصلای امام خمینی( ره) تهران برگزار میشود. به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، هدف از برگزاری این جشنواره معرفی محصولات نمانام روستایی در […]

نخستین جشنواره نمانام های (برند) روستایی با حضور جمعی از شرکتهای دانش بنیان و کار افرینان برتر روستایی و محصولات نمانام روستایی طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ تیرماه در مصلای امام خمینی( ره) تهران برگزار میشود.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، هدف از برگزاری این جشنواره معرفی محصولات نمانام روستایی در سه حوزه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری می باشد.
معرفی محصولات و مناطق روستایی که ظرفیت‌های آنها کمتر شناخته شده، معرفی ظرفیت های شرکتهای دانش بنیانی در حوزه نمانام های روستایی و آشنایی و هماهنگی شرکتها، سرمایه گزاران و صاحبان نمانام ها؛ سایر اهداف برگزاری این جشنواره است.
این جشنواره در استانه هفته نکوداشت شهرداری و دهیاری و با حمایت وزارت کشور، سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، استانداری های کشور برگزار می شود.

منبع خبر