نخستین جلسه تخصصی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با خودروسازان داخلی

جلسه تخصصی شرکت واحد اتوبوسرانی با حضور خودروسازان داخلی صبح امروز در محل سالن کنفرانس شرکت واحد، برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ در اجرای تاکیدات شهردار تهران در خصوص خدمات رسانی شایسته به شهروندان عزیز و به منظور توسعه و تقویت ناوگان اتوبوسرانی، نخستین جلسه تخصصی با مدیران برخی از […]

جلسه تخصصی شرکت واحد اتوبوسرانی با حضور خودروسازان داخلی صبح امروز در محل سالن کنفرانس شرکت واحد، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ در اجرای تاکیدات شهردار تهران در خصوص خدمات رسانی شایسته به شهروندان عزیز و به منظور توسعه و تقویت ناوگان اتوبوسرانی، نخستین جلسه تخصصی با مدیران برخی از خودروسازان داخلی برگزار شد.

در این جلسه که با هدف بررسی توانمندی ها و ظرفیت های خودروسازان  برای تولید اتوبوس برگزار شد، بهرام نکاحی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به فرسودگی ناوگان و لزوم تسریع در نوسازی و بازسازی آن، گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته بنا داریم در بازه زمانی یک تا پنج ساله کار تأمین ناوگان را انجام دهیم و امیدواریم با حمایت و همراهی شما خودروسازان عزیز در کمترین زمان ممکن، این مهم عملیاتی شود.

گفتنی است؛ خودروسازان حاضر در جلسه نیز ضمن بیان موانع و مشکلات موجود بر سر راه تولید داخلی، آمادگی خود را برای همکاری با شرکت واحد اتوبوسرانی، اعلام کردند.

منبع خبر