نخستین مجتمع بزرگ گردشگری اهواز افتتاح شد

قائم مقام شهردار اهواز با اشاره به افتتاح نخستین طرح گردشگری این شهر گفت: تلاش شهرداری اجرای پروژه‌ها در حوزه محرومیت‌زدایی برخی مناطق و ارتقای خدمات شهروندی است. حجت‌الاسلام جاسم موسی‌پور پنجشنبه در آیین افتتاح نخستین مجموعه گردشگری اهواز با اشاره به فعالیت‌های لازم در منطقه برای رسیدن به درآمد پایدار اظهار داشت: سرمایه‌گذاری،کسب درآمد […]

قائم مقام شهردار اهواز با اشاره به افتتاح نخستین طرح گردشگری این شهر گفت: تلاش شهرداری اجرای پروژه‌ها در حوزه محرومیت‌زدایی برخی مناطق و ارتقای خدمات شهروندی است.

حجت‌الاسلام جاسم موسی‌پور پنجشنبه در آیین افتتاح نخستین مجموعه گردشگری اهواز با اشاره به فعالیت‌های لازم در منطقه برای رسیدن به درآمد پایدار اظهار داشت: سرمایه‌گذاری،کسب درآمد پایدار و حضور شهروندان در فعالیت‌های اجتماعی زمینه ساز آبادانی یک منطقه است.

قائم‌ مقام شهردار اهواز درباره طرح‌های شهرداری برای سال آینده بیان کرد: به دنبال این هستیم تا ضمن برنامه‌ریزی و تلاش منسجم، پروژه‌های بسیاری را در حوزه محرومیت‌زدایی برخی مناطق و ارتقا خدمات شهروندی به سرانجام برسانیم و این مهم بدون مشارکت شهروندان میسر نمی‌شود.

وی بهره برداری از چنین پروژه‌هایی را گامی اساسی در زمینه مشارکت عمومی در حوزه سرمایه‌گذاری شهری دانست و بیان داشت: امیدواریم تا در آینده شاهد بهره برداری از چنین پروژه‌هایی در نقاط دیگر شهر باشیم.

وی با بیان اینکه همه شهروندان و مسئولان موظف هستند تا به فکر رشد و توسعه شهر خود باشند افزود: شهر اهواز مشکلات بسیاری دارد، نباید در اولویت بندی مشکلات دچار اشتباه شویم. اکنون این اولویت‌بندی به گونه‌ای در شورای شهر انجام گرفت تا بسیاری از موضوع‌ها ساماندهی شدند.

قائم مقام شهردار اهواز در پایان گفت: یکی از جلوه‌های حضور شهروندان و سرمایه‌گذاران اهوازی و مشارکت آن‌ها در فعالیت‌های اجتماعی در افتتاح همین پروژه رخ داد.
منبع خبر