نرخ جدید بلیت بازدید از مراکز گردشگری ناژوان برای نوروز اعلام شد

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: بهای بلیت ورودی مراکز تفریحی گردشگری ناژوان برای ایام نوروز و سال ۱۴۰۲ تصویب، ابلاغ و از بیست‌وپنجم اسفند سال‌جاری اجرایی خواهد شد.

به گزارش بلدیه آنلاین، مهدی قائلی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان در راستای توزیع جمعیت بازدید کنندگان در مراکز گردشگری و به‌منظور ارتقای کمی و کیفی سطح بازدید شهروندان و گردشگران بهای بلیت مراکز گردشگری ناژوان در روزهای تعطیل، ایام خاص گردشگری و نوروز با روزهای عادی سال متفاوت خواهد بود.

وی ادامه داد: ایام خاص و ویژه گردشگری در کشور مشخصاً در ایام نوروز، حسب ابلاغ ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان، یعنی بیست‌وپنجم اسفند امسال تا بیستم فروردین سال آینده و همچنین نیمه دوم شهریور و روزهای تعطیل شامل جمعه‌ها و سایر ایام تعطیلات مناسبتی در طول سال خواهد بود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: طبق این مصوبه بهای بلیت باغ پرندگان در ایام نوروز ۱۴۰۲ (بیست‌وپنجم اسفند امسال تا بیستم فروردین سال آینده) و سایر روزهای تعطیل سال ۱۴۰۲ و نیمه دوم شهریور مبلغ ۴۵۰ هزار ریال (۴۵ هزار تومان)، و در روزهای عادی سال ۳۰۰ هزار ریال (۳۰ هزار تومان) خواهد بود.

قائلی خاطرنشان کرد: هزینه بازدید از باغ خزندگان در این بازه زمانی مبلغ ۳۵۰ هزار ریال (۳۵ هزار تومان) و روزهای عادی سال ۲۵۰ هزار ریال (۲۵ هزار تومان) مصوب شده است.

وی افزود: مجموعه صدف‌ها و باغ استوایی و گیاهان گرمسیری نیز با هزینه ۲۵۰ هزار ریال (۲۵ هزار تومان) برای روزهای تعطیل و ایام گردشگری و مبلغ ۱۵۰ هزار ریال (۱۵ هزار تومان) برای روزهای عادی سال، میزبان شهروندان و گردشگران خواهند بود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به ضرورت ساماندهی پارکینگ‌های ناژوان گفت: هزینه ورود به پارکینگ‌های ناژوان نیز در این ایام با تصویب شورای اسلامی شهر برای روزهای گردشگری ۱۰۰ هزار ریال و برای ایام عادی سال ۵۰ هزار ریال خواهد بود که این مبلغ شامل ورودی و کلیه ساعات توقف در پارکینگ است.

وی اضافه کرد: پیرو مصوبه تعیین بهای خدمات مراکز گردشگری، پیشنهاد این مدیریت برای استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی در قالب مشتریان عمده، بهای خدمات ویژه مراکز فرهنگی آموزشی تربیتی و سایر اقشار نیز به تصویب رسید که از تاریخ بیست‌وپنجم اسفند طبق مصوبات اجرایی می‌شود.

منبع خبر