نصب تابلوهای راهنمای مسیر در آرامستان‌های کاشان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان گفت: به منظور راهنمایی دقیق‌تر، میادین، ورودی‌ها و خیابان‌های فرعی سازمان آرامستان‌ها به تابلوی راهنمای مسیر مجهز شده است. سید محمدحسین علوی‌زاده از اتمام عملیات نصب تابلوهای راهنمای مسیر در این سازمان خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح نصب تابلوی راهنما و تسهیل دسترسی مراجعان و […]

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان گفت: به منظور راهنمایی دقیق‌تر، میادین، ورودی‌ها و خیابان‌های فرعی سازمان آرامستان‌ها به تابلوی راهنمای مسیر مجهز شده است.

سید محمدحسین علوی‌زاده از اتمام عملیات نصب تابلوهای راهنمای مسیر در این سازمان خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح نصب تابلوی راهنما و تسهیل دسترسی مراجعان و شهروندان به قطعات است.

وی افزود: این تابلوها با هدف شناسایی ساختمان‌های اداری و معراج، گلزار مطهر شهدا، حسینیه شهدا، سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ‌ها و مقابر خانوادگی قدیمی و جدید نصب می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: این تابلوها در مسیرهای اصلی سازمان آرامستان‌ها به تعداد ۴۰ عدد و در ارتفاع ۲/۵۰ متر از سطح زمین با برچسب‌های استیکر از جنس ورق‌های آهنی که با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه کاشان، با دوام و ماندگار است قرار گرفته‌اند.

علوی‌زاده با بیان اینکه تمام مسیرهای دسترسی به قطعات و ساختمان‌ها تحت پوشش قرار می‌گیرد، گفت: به منظور راهنمایی دقیق‌تر، میادین، ورودی‌ها و خیابان‌های فرعی سازمان نیز به تابلوی راهنمای مسیر مجهز شده است.

منبع: http://imna.ir/x7R67