نصب تجهیزات ترافیکی در سه بزرگراه منطقه ۱۴ تهران

شهردارمنطقه ۱۴ تهران از نصب وبهسازی تجهیزات ترافیکی در بزرگراه های امام علی(ع)، محلاتی وبسیج خبر داد و گفت: اقدامات ایمن سازی، روانسازی ترافیک و کاهش مخاطرات ترافیکی در اولویت برنامه های مدیریت شهری قراردارد. محمد امین سالاری پورشهردار منطقه ۱۴ تهران گفت: بهسازی و نصب تجهیزات ترافیکی معابر منطقه با هدف افزایش ایمنی، آراستگی […]

شهردارمنطقه ۱۴ تهران از نصب وبهسازی تجهیزات ترافیکی در بزرگراه های امام علی(ع)، محلاتی وبسیج خبر داد و گفت: اقدامات ایمن سازی، روانسازی ترافیک و کاهش مخاطرات ترافیکی در اولویت برنامه های مدیریت شهری قراردارد.
محمد امین سالاری پورشهردار منطقه ۱۴ تهران گفت: بهسازی و نصب تجهیزات ترافیکی معابر منطقه با هدف افزایش ایمنی، آراستگی شهر از نظر امکانات ترافیکی انجام شده و مستمر خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه کارشناسان حمل و نقل و ترافیک در نواحی ششگانه ضمن بازدید مستمر، نواقص و مشکلات ترافیکی احتمالی معابر را شناسایی می کنند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود، افزود: در این طرح که در بزرگراه های منطقه از جمله در بزرگراه امام علی(ع) شمال به جنوب و جنوب به شمال محدوده خیابان های چهارصد دستگاه، شکوری ، بزرگراه شهید محلاتی ، جنوب به شمال بزرگراه بسیج همچنین خیابان های اصلی چون نبرد، دریاباری، پرستار، لرستان و… انجام شده است، نصب و مرمت انواع تجهیزات ترافیکی چون مرمت تابلوهای پرچمی، اخطاری، هدایت مسیر، بن بست، گاردریل ها، نرده های ایمنی، چراغ های راهنمایی و رانندگی ومینی نیوجرسی ها انجام شده است.
سالاری پور همچنین به نصب و بهسازی گاردریل و نرده های ترافیکی در نواحی ششگانه از جمله در بلوار ابوذر، خیابان های شاه آبادی، شهیدان ارتش و…اشاره کرد و گفت: علاوه بر این اقدامات مرمت پل های همسطح منتهی به پیاده رو ایستگاه های حمل و نقل نیز در ناحیه۳ و۵ منطقه انجام شده و برای سایر نقاط مورد نیاز نیز در دستور کار است.
شهردار منطقه ۱۴ تهران در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات ایمن سازی روانسازی و آرامسازی ترافیک جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان و کاهش مخاطرات ترافیکی در محورها و معابر منطقه در اولویت برنامه های مدیریت شهری قراردارد.

منبع خبر