نصب و بازسازی ۱۳۲ عدد چراغ های چشمک زن در منطقه ۲۱ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۱ تهران از نصب و بازسازی ۱۳۲ عدد چراغ های چشمک زن در منطقه به منظور افزایش ایمنی و تسهیل رفت و آمد شهروندان و رانندگان خبر داد. “محمود کرم رودی” در […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۱ تهران از نصب و بازسازی ۱۳۲ عدد چراغ های چشمک زن در منطقه به منظور افزایش ایمنی و تسهیل رفت و آمد شهروندان و رانندگان خبر داد.
“محمود کرم رودی” در این باره گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل رفت و آمد شهروندان و رانندگان منطقه، عملیات تعمیر، نگهداری و نصب ۱۳۲ چراغ‌ چشمک‌زن در معابر محلی، بزرگراهی و تقاطع‌های سطح منطقه اجرا شد.
وی در ادامه گفت: با توجه به اهمیتی که چراغ های چشمک زن راهنمایی و رانندگی در آشکارسازی و افزایش دید رانندگان وسایل نقلیه در معابر بزرگراهی و شهری بخصوص در شب دارند، نصب و تعویض باتری، صفحه سولار، فانوس، ماژول و تعمیر بورد فلاشر و سایر اقدامات لازم در خصوص این چراغ‌ها در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار گرفته است.
وی در پایان افزود: درخصوص چراغ های راهنمایی و رانندگی در ۲۶ تقاطع نصب و نوسازی و تعمیر و نگهداری این چراغ ها در ۱۰۰ تقاطع انجام شد تا با ایمن سازی و نصب تجهیزات ترافیکی، رانندگان وسایل نقلیه را از مخاطرات مسیر آگاهی و از بروز حوادث احتمالی پیشگیری کرد.
کرم رودی اظهار داشت: همچنین، جهت بهبود وضعیت ایمنی در سطح معابر شهری و بزرگراهی ۶۸۶ عدد انواع تابلو ترافیکی، بیش از یکهزار و ۴۰۰ عدد تعمیر و نگهداری تابلوهای ترافیکی، ۸۳ مترمربع نصب تابلوهای شناسایی و تعیین مسیر، ۷۶ مترمربع تعمیر نگهداری تابلوهای شناسایی و تعیین مسیر و ۲ مورد تعمیر و نگهداری جانپناه ایمنی در سطح منطقه در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.