نصب پلاک هوشمند پستی در شهر نوش آباد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری نوش آباد، مدیر اداره اطلاعات مکانی شرکت پست استان اصفهان در مراسم رونمایی ونصب پلاک پستی هوشمند شهر نوش آباد بیان کرد: این پروژه در محدوده شمال استان اصفهان در اولین شهر و در کل استان اصفهان در پنجمین شهر […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری نوش آباد، مدیر اداره اطلاعات مکانی شرکت پست استان اصفهان در مراسم رونمایی ونصب پلاک پستی هوشمند شهر نوش آباد بیان کرد: این پروژه در محدوده شمال استان اصفهان در اولین شهر و در کل استان اصفهان در پنجمین شهر شروع و اجرا می گردد.
رئیس اداره اطلاعات مکانی شرکت پست استان اصفهان ضمن تشکر از اهتمام شهرداری در اجرای این پروژه مزایای پلاک پستی هوشمند را برشمرد و عنوان کرد این پروژه سبب همسان سازی و همگرایی ادارات برای خدمات رسانی به شهروندان می گردد. وی بیان کرد: این پروژه به صورت مرحله ای انجام می گردد که زمان تقریبی آن یک سال بوده و کلیه سطح شهر نوش آباد را دربر می گیرد.
گفتنی است در این پروژه کارفرما شهرداری نوش آباد، ناظر شرکت پست شهرستان آران و بیدگل و پیمانکار شرکت سپنتا پارس ویگل می باشد.
این پروژه از منزل شهید حامدی فر در شهرک امیرکبیر شهر نوش آباد و با حضور شهردار نوش آباد، اعضای شورای اسلامی ، فرماندهی محترم ناحیه مقاومت امام حسن نوش آباد، بخشدار مرکزی، رئیس اداره پست شهرستان آران و بیدگل و رئیس حراست اداره پست استان اصفهان رونمایی و شروع گردید.