نظافت پر ازدحام‌ترین معابر شهر کربلا به شهرداری اصفهان واگذار شد

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان از واگذاری نظافت حساس‌ترین و پرازدحام‌ترین معابر و محورهای مواصلاتی به حرمین مطهر شهر کربلا به شهرداری اصفهان خبر داد. سیدمهدی عسگری اظهار کرد: پیرو برگزاری جلسه هماهنگی با معاونت خدمات شهری شهرداری کربلا، رسالتی خطیر بر دوش شهرداری اصفهان گذاشته شده تا زمینه ساز پذیرایی مناسب‌تر از زائران اصفهانی […]

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان از واگذاری نظافت حساس‌ترین و پرازدحام‌ترین معابر و محورهای مواصلاتی به حرمین مطهر شهر کربلا به شهرداری اصفهان خبر داد.
سیدمهدی عسگری اظهار کرد: پیرو برگزاری جلسه هماهنگی با معاونت خدمات شهری شهرداری کربلا، رسالتی خطیر بر دوش شهرداری اصفهان گذاشته شده تا زمینه ساز پذیرایی مناسب‌تر از زائران اصفهانی در شهر کربلا باشد.
وی با اشاره به به تاکید معاونت خدمات شهری شهرداری کربلا بر تخصص و توانایی بسیار قابل قبول شهرداری اصفهان بر امر نظافت، گفت: نظافت شهری و رفت و روب حساس‌ترین، مهمترین و پرازدحام‌ترین مسیر مواصلاتی زائران حسینی به حرم حضرت عباس (ع) و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به خادمان شهرداری اصفهان واگذار شد.
رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و ضرورت حفظ آبروی شهرداری اصفهان در انجام تکلیف دینی و اجتماعی خود در ایام ویژه اربعین حسینی، باید اختصاص نیروهای مجرب، متخصص و با تجربه در این مسیر مواصلاتی در دستور کار قرار گیرد.
وی با ضروری دانستن نظارت مسئولان امور شهری بر عملکرد روزانه کارگران در این مسیر گفت: طبق قرار اعلام شده نظافت سه معبر اصلی شامل میدان تربیت به سمت شارع الحسین (مسیر ورودی زائران حسینی به سمت حرم امام حسین (ع) از ۹ استان کشور عراق، حدفاصل خیابان حبیب بن مظاهر و سیده رقیه، میدان تربیت به سمت شارع العباس و پایانه جوده (مسیر ورود زائران به سمت حرم عباس از ۹ استان عراق) به عهده نیروهای خدماتی شهرداری اصفهان گذاشته شده است.
عسگری خاطرنشان کرد: اعزام نیروی متخصصی برای آموزش مواکب عراقی مستقر در این مسیرهای مواصلاتی در زمینه نظافت و تفکیک پسماند نیز از دیگر اقداماتی است که باید توسط شهرداری اصفهان انجام گیرد.
وی با اشاره به اینکه اصفهان در جهان و ایران از نظر نظافت زبانزد است، افزود: علاوه بر خدمت رسانی، بر ارتقای فرهنگ شهروندی و ضرورت حفظ پاکی و نظافت معابر و شست و شو برنامه‌ ریزی کرده‌ایم.
رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان در پایان تاکید کرد: موکب‌های اصفهانی مستقر در کربلا، شهرداری اصفهان را به عنوان پشت و پناه خود در زمینه نظافت، حمل زباله، جابجایی وسایل و تجهیزات و تأمین ایمنی بدانند چراکه ستاد اربعین شهرداری اصفهان در این زمینه تمام قد ایستاده است.

 

منبع: http://imna.ir/x7Pb2