نقش مردم در شهروند دیپلمات

https://news.isfahan.ir/node/33267 29 اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۴:۱۴ کد محتوا ۳۳۲۶۷ ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۴:۱۴ فیلم/ نقش مردم در شهروند دیپلمات شهروند دیپلمات اشاره به یک دیپلماسی شهروندی دارد. اصفهان به عنوان یک شهرداری بین المللی، همچون پلی است که دو شهر را به هم متصل می کند و در این سالها با شهرهای خواهرخوانده در […]

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۴:۱۴

نقش مردم در شهروند دیپلمات

شهروند دیپلمات اشاره به یک دیپلماسی شهروندی دارد. اصفهان به عنوان یک شهرداری بین المللی، همچون پلی است که دو شهر را به هم متصل می کند و در این سالها با شهرهای خواهرخوانده در ارتباط بوده است.

شهرهای خواهرخوانده از جهات مختلف دارای شباهت‌هایی با یکدیگر هستند و با درنظر گرفتن این شباهت‌ها بین انسان‌های مختلف در کشورهای مختلف، کانال ارتباطی ای باز می‌شود.

هدف از این ارتباطات، صلح، دوستی و تعاملات است. این تعاملات در شاخه‌های مختلف هنری، فرهنگی و اجتماعی از طریق خود مردم امکان پذیر است دیگر هیچ سیاستی در تغیر دیپلماسی اثری ندارد و تنهاخود مردم هستند که این پیوند را حفظ می‌کنند.

در این فیلم تجربیات برخی شهروندان دیپلمات و توضیحات مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در مورد شهروند دیپلمات و روند اجرای آن آمده است.

خبرنگار: علیرضا وثیق انصاری / ‏‬تصویربردار و تدوینگر: سجاد اصلانی

فیلم / ‏دانلود

کد محتوا ۳۳۲۶۷

برچسب ها